گزارش|قدردانی علمای ‌اهل‌سنت از تدابیر حکیمانه رهبری در انتخاب شعار سال / "جهش تولید" سبب ‌بهبود معیشت مردم می‌شود‌

علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان ضمن قدردانی از تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در انتخاب شعار سال؛ به ضرورت بسیج همگانی برای تحقق «جهش تولید» تأکید کردند.

به گزارش مشرق، رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند و خطاب به دست‌اندرکاران تأکید کردند: جوری عمل کنید که با جهش تولید، تغییری محسوس در زندگی مردم به‌وجود آید.

مقام معظم رهبری در یک دهه اخیر، با تکیه بر اقتصاد مقاومتی، شعارهای اقتصادی را برای سال انتخاب کرده و با نگاهی گذرا به شعارهای سال‌های گذشته، «حمایت از تولید داخلی» و «رونق تولید» را به شعار امسال که «جهش تولید» است، رسانده و تمام ظرفیت‌های کشور را برای کمک به تولید و تحقق عملی این شعار فراخواندند.

بیشتر بخوانید:

تحلیل و بررسی شعار سال؛ جهش تولید

علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان نیز ضمن قدردانی از تدابیر حکیمانه رهبری در انتخاب شعار سال؛ به ضرورت بسیج همگانی برای تحقق «جهش تولید» تأکید و دیدگاه خود را نسبت به برکات این شعار اعلام کردند.

ماموستا رستمی: جهش تولید سبب اشتغال‌زایی و حل مشکلات کنونی کشور می‌شود

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج با تبریک سال جدید به همه ملت ایران و مردم شریف این خطه، به راهبرد مقام معظم رهبری برای نامگذاری شعار امسال به عنوان «جهش تولید» اشاره و اظهار داشت: احادیث فراوانی از پیامبر گرامی اسلام(ص) در مورد اهمیت به علم و دانش، تولید و کار در دنیا برای سربلندی و پیشرفت جامعه وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید برای جلوگیری از وابستگی به بیگانگان، در راستای تحقق «جهش تولید» تلاش کنیم، افزود: طبق حدیث پیامبر اسلام(ص) یادگیری دانش و توسعه علم بر هر انسان مسلمان فرض و حمایت، رونق و جهش تولید سبب توسعه، پیشرفت، اشتغال‌زایی و حل مشکلات کنونی کشور می‌شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نامگذاری امسال به نام جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب بسیار به‌موقع، ضرورری و دقیق بود، تصریح کرد: امام خامنه‌ای در چندسال اخیر، شعارهای سال را بر پایه حمایت از تولید نامگذاری کرده و این اهمیت موضوع را نشان داده، بنابراین امسال نیز نیاز به جهش و حرکت بیشتر است.

وی گفت: دین اسلام هیچ‌گاه از انسان‌های تنبل و بدون پشتکار حمایت نکرده و همواره این افراد را به کار و پیشه، تولید و کسب سود حلال فراخوانده است.

به گفته ماموستا رستمی، هر کشوری که تولیدی قوی و جهش مناسب داشته باشد، آن کشور مستقل و هیچ‌گاه وابسته به بیگانگان و منتظر حمایت دیگران نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه باید برای تحقق شعار سال از از هوش، استعداد و توانایی جوانان بومی مملکت استفاده شود، اظهار کرد: خوشبختانه استان کردستان دارای منابع خدادادی، معادن، نخبه و دانشمندان بزرگی‌ست که می‌توانند در جهش تولید بسیار تأثیرگذار باشند و یقیناً هیچ‌گاه دست از بیگانگان دراز نخواهیم کرد.

امام جمعه سنندج تاکید کرد: باید همه مسئولان کشوری و استانی فرامین رهبری و تحقق شعار سال 99؛ «جهش تولید» را در اولویت و دستور کار خود برای پیشرفت کشور قرارداده تا ضمن رونق و برآورده‌کردن نیازهای داخلی، صادرکننده تولیدات ایرانی به جهان باشیم.

ماموستا راستی: دولتمردان در راستای تحقق شعار سال گام بردارند/«جهش تولید» سبب عدم وابستگی به بیگانگان می‌شود

ماموستا محمدامین راستی، عالم برجسته اهل‌سنت تحقق شعار سال را تقویت‌کننده اقتصاد دانست و اظهار داشت: تمامی مردم، مسئولان و دولتمردان باید در جهت جهش تولید و تامین مایحتاج اساسی مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دولت باید به تولیدکنندگان کمک و تسهیلات لازم را در اختیارشان قرار دهد، افزود: کشور ایران باید در حد امکان تمامی نیازها و امکانات مورد نظر خود را تولید کرده تا هیچ احتیاجی به هیچ کشوری نداشته باشیم.

امام جمعه موقت سنندج  با بیان اینکه جهش تولید سبب رفع مشکلات اقتصادی و بهبود معیشت مردم می‌شود، تصریح کرد: وظیفه دولت و مدیران استان کردستان در تحقق شعار سال بسیار سنگین است و باید همه آنان با همکاری مردم به کمک جهش تولید بشتابند.

ماموستا راستی با تاکید بر اینکه مردم از تولیدات داخلی کشور و استان استفاده کنند، گفت: باید دولت برای تحقق «جهش تولید» به کارخانجات و تولیدکنندگان کمک کرده تا شاهد برون‌رفت از مشکلات کنونی کشور باشیم.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این برهه، برای برون‌رفت از مشکلات و رونق حوزه اقتصادی، با تیزبینی تمام به این بخش توجه کرده و با نامگذاری جهش تولید، کشور را از مشکلات نجات می‌دهد.

امام جمعه موقت سنندج تاکید کرد: باید تولیدکنندگان برای تحقق فرامین رهبری، کیفیت تولیدات خود را افزایش داده و مردم نیاز کالاهای داخلی مصرف کنند.

ماموستا خدایی: «جهش تولید» زمینه‌ساز رشد اقتصادی، توسعه و صادرات است/ تحقق شعار سال اولویت مدیران کردستان باشد

ماموستا عبدالرحمن خدایی، عالم برجتسه اهل‌سنت ضمن تبریک سال 1399 و آرزوی سلامتی، موفقیت برای همه ملت ایران و پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌های بین‌المللی، اظهار داشت: امیدوارم همه دست‌اندرکاران برای تحقق شعار سال به تلاش و کوشش مضاعف خود ادامه دهند.

وی افزود: امسال باید آنچنان در کشور جهش تولید داشته باشیم، که احتیاج به کشورهای بیگانه از بین برود و در حوزه‌های مختلف به‌طور کامل به خودکفایی برسیم.

امام جمعه شهرستان بانه بیان کرد: مسئولان سست و بی‌کفایت باید به خود بیایند و هرآنچه از دستشان بر میاد، برای رفاه و آسایش مردم و تحقق فرامین رهبری انجام داده و نسبت به حل و تامین نیازمندی‌های مردم، با جدیت بیشتر پای کار باشند.

وی گفت: در سال جهش تولید، باید تولیدکنندگان با افزایش کیفیت تولیدات خود و مردم با خرید کالاهای داخلی توطئه‌های دشمنان را سرکوب کرده و در راستای تحقق شعار سال و فرامین رهبری قدم‌های مثبت بردارند.

ماموستا خدایی با تاکید بر اینکه حمایت و جهش تولید مهم‌ترین اولویت مدیران استان کردستان باشد، اظهار کرد: باید مدیران دستگاه‌های اجرایی تمام توان خود را برای تحقق شعال سال به‌کار گیرند.

وی بر ضرورت حمایت از جهش تولید و تولیدات داخلی تأکید کرد و گفت: جهش تولید زمینه‌ساز رشد اقتصادی، توسعه و صادرات است.

امام جمعه شهرستان بانه با یادآوری اینکه کردستان می‌تواند زمینه‌ساز جهش تولید در بخش‌های مختلف همچون کشاورزی شود، خاطرنشان کرد: این استان از لحاظ نیروی انسانی جوان، تولیدکنندگان قوی، نخبه، متخصص و کارآمد، منابع طبیعی و معادن ویژه بوده و این پتانسیل خوبی برای جهش تولید است.

ماموستا شیرزادی: «جهش تولید» کشور را از بحران‌ها و تنگناها نجات می‌دهد

ماموستا مصطفی شیرزادی، عالم برجسته اهل‌سنت نیز با تبریک سال جدید به همه مردم و اشاره به نام‌گذاری امسال به نام «جهش تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: «جهش تولید» سبب پیشرفت و توسعه کشور می‌شود.

وی افزود: امیدواریم دولتمردان آستین همت خود را بالا داده و در جهت پیشرفت و جهش تولید گام برداشته و منتظر رفع نیازها و کمک کشورهای بیگانه نباشند، در غیر این ضورت در حصر اقتصادی خواهیم ماند.

امام جمعه مریوان با بیان اینکه «جهش تولید» به منزله تقویت حوزه اشتغال است؛ مهم‌ترین مسئولیت مسئولان را کمک به تولید و اشتغال خواند و تصریح کرد: از نخبگان، فرهیختگان و جامعه دانشگاهی نیز انتظار می‌رود برای رفع موانع پیش‌روی تحقق شعار راهکار ارائه دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید موانع پیش‌رو مسیر تولید و توسعه اقتصادی کشور، شناسایی و برطرف شود؛ گفت: «جهش تولید» کشور را از تمام بحران‌ها و تنگناها نجات داده و سبب استقلال و عدم وابستگی به کشورهای بیگانه می‌شود.

ماموستا شیرزادی تاکید کرد: باید تمامی مسئولان و تولیدگران در کشور، به خودشان بیایند و تمام تلاش و کوشش خود را برای تحقق شعار سال، پیشرفت و سربلندی کشور به‌کار گرفته و هیچ بهانه‌ای از کسی پذیرفتنی نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    11 8
    برادران شریف اهل سنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس