کد خبر 1055826
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
انوشیروان محسنی بندپی

استاندار تهران با اشاره به اینکه محدودیت‌های تردد در استان تهران تا دو هفته ادامه دارد از صدور و توزیع کارت تردد برای شاغلینی که محل کار و سکونتشان متفاوت است، خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با اشاره به نحوه اجرایی شدن طرح محدودیت تردد در مبادی خروجی استان تهران اظهار داشت: این طرح در ۱۴ مبادی خروجی استان تهران در حال اجرا است و طبق بررسی انجام شده امروز هیچ‌گونه خودروی غیربومی وارد تهران نشده و هیچ خودروی تهرانی نیز از استان خارج نشده است.

بیشتر بخوانید:

سفر برگ چیست؟

وی با بیان اینکه بدون هیچ‌گونه رانت و فشاری، طرح محدودیت ورود و خروج خودروهای غیربومی به استان تهران  حال اجرا می‌باشد افزود: طرح محدودیت تردد تا دو هفته ادامه دارد و تغییرات احتمالی اطلاع رسانی می‌شود، ضمن اینکه استانداری تهران آمادگی لازم را برای اجرای دو هفته‌ای این طرح دارد و امید است هموطنان با مشارکت و همراهی کمک کنند تا طرح به خوبی اجرایی شود.

استاندار تهران در مورد وضعیت شاغلینی که محل کار و محل سکونت‌شان متفاوت است، عنوان کرد: برای این قبیل افراد سازوکاری در نظر گرفته شده تا کارمندان و کارگرانی که در استان‌های تهران، البرز و یا سمنان سکونت دارند و یا شاغل هستند با دریافت کارتی مشخص بتوانند تردد داشته باشند.

محسنی بندپی ادامه داد: تعدادی از کارگران و کارمندان در استان تهران ساکن هستند ولی محل کارشان در دیگر استان‌ها است و یا بالعکس، که چنین مواردی احصاء می‌شود تا کارتی از سوی پلیس در اختیارشان قرار بگیرد و بتوانند تردد داشته باشند و در این راستا از چهارشنبه هفته گذشته نامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی ارسال شده تا کارمندان و کارگران خود با چنین وضعیتی را معرفی کنند.

وی همچنین در مورد سامانه سفربرگ شهرداری تهران تصریح کرد: شهرداری اعلام آمادگی کرده تا با سامانه‌ سفر برگ زمینه تسهیل شرایط برای تردد کاری و ضروری بین شهرستان‌های استان تهران را فراهم کند تا افراد در این سامانه ثبت‌نام و نسبت به دریافت سفر برگ اقدام کنند.

استاندار تهران در پایان عنوان کرد: در روز سیزدهم فروردین‌ماه همچون دیگر روزها مردم نمی‌توانند در بوستان‌ها، مراکز خرید و یا دیگر بخش‌ها تجمعی داشته باشند ولی ممنوعیت تردد از درب منازل نداریم  تا زمینه جلوگیری از شیوع کرونا فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس