روحانی نمایه

رئیس جمهوردر تماس‌های جداگانه با وزیران بهداشت، کشور و نفت، ضمن گفت‌وگو در خصوص روند اجرای دقیق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، دستورات لازم را در حوزه وظایف هر یک از این وزارتخانه‌ها صادر کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور روز جمعه در تماس‌های جداگانه با وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کشور و نفت، ضمن گفت‌وگو در خصوص روند اجرای دقیق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، دستورات لازم را در حوزه وظایف هر یک از این وزارتخانه‌ها صادر کرد.

روحانی در این تماس‌ها تاکید کرد که روند اجرای این طرح در خصوص بازگشت مسافران نوروزی باید به گونه ای باشد که در مبادی ورودی و خروجی شهرها ازدحام ایجاد نکند و روند پیشبرد طرح غربالگری را کند نسازد.

بیشتر بخوانید:

معیارهای دوگانه آقای روحانی!

در تماس تلفنی روحانی با استاندار آذربایجان‌شرقی چه گذشت؟

رئیس جمهور در گفت‌وگو با بیژن زنگنه وزیر نفت، دستورات لازم را برای تامین بنزین مورد نیاز مسافران صادر کرد و تاکید نمود که به مردم اطمینان داده شود که هیچ خللی در تمام ساعات روز برای تامین بنزین مورد نیاز ایجاد نخواهد شد، و هیچ مشکلی برای تامین بنزین مورد نیاز وجود ندارد و مردم به شایعات بی‌اساس توجه نکنند.

روحانی در تماس با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز با اشاره به  محدودیت‌های آمد و شد درون‌شهری و برون‌شهری در چارچوب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، اظهارداشت که باید تمام محدودیت‌ها طبق ابلاغیه‌های کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا انجام گیرد و روند اجرای این ابلاغیه‌ها دقیق انجام گرفته و از هرگونه اقدام سهل‌گیرانه و یا سختگیرانه خارج از مفاد ابلاغیه ها، پرهیز شود.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت حسن اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: این طرح در راستای حفظ سلامت مردم و مدیریت متمرکز مبارزه با ویروس کرونا است و در نحوه اجرا نباید امنیت خاطر جامعه را خدشه‌دار نماید.

روحانی در پی گفت‌وگو با وزیران نفت و کشور، در تماسی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن دریافت گزارش‌های جدید از اقدامات این وزارتخانه و ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید کرد که تمامی دستگاه‌های ذیربط به‌ویژه وزارت‌خانه‌های بهداشت و کشور باید در خصوص پاسخگویی بهنگام و رفع شبهه‌ها و مقابله با شایعاتی که در فضای عمومی کشور منتشر می شود، اقدامات لازم را به عمل آورند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    6 0
    روحانی دیگه کیه؟؟
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      4 0
      همونی که بهش رای دادید و میرقصیدید براش
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      0 0
      تا۱۴۰۰ باروحانی، ویرانی ... به عقب بر نمیگردیم ، به قهقرا میرویم ...
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    5 0
    اولش خیال مردمُ راحت کردید که به مسافرت برن و کلی بیماری به این ور و اون ور منتقل کنن بعد هنوز برنگشتن سختگیری کردید و گویا پولِ جریمه خیلی خیلی شیرین هست گوربابای مردم!
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    0 1
    این یک کارش را قبول دارم
  • JP ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    0 0
    این دولت که عاشق گرونیه، باید در چنین شرایطی بنزین را برای غیربومی ها در هر استان سه برابر گران می کردند...!!! کلی مسافرت ها کم می شد...!!!
  • FR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    0 0
    نفهمیدم از طرفی منع سفر و رفت وآمد از طرفی اینکه مشکلی در تامین بنزین وجود ندارد ؟
  • سعید GB ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    0 0
    والله ما نفهمیدیم برنامه چیه، یک عده برنامه محدودیت تردد اعلام میکنند یک عده میان تکذیب میکنند، تهران که شده توپ پینگ پونگ، نظم و برنامه نداریم، بعدا میگن رسانه بیگانه شایعه درست میکنه! اینجوری پیش بره هیچ سودی بجز هرج و مرج نخواهد داشت.
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    0 0
    نه بابا خوب لم دادی دستورمیدی
  • مهندس نفت IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    0 0
    و اما درمورد بنزین ... پرزیدنتی داریم که برای بنزین میگوید مشکلی نداریم. در زمانی که قیمت نفت یک سوم شده است و ایشان همچنان بنزین 3000 تومنی توی حلق ملت میزند! گویا محاسبات بنزینی دولت هم دچار اختلال است نمیداند این بنزین با این قیمت و شرایط فعلی نفت ،منت که ندارد هیچ باید خجالت هم بکشد .... قیمت بنزین با شرایط فعلی در کشورهای همسایه چقدر است؟ و چقدر درآمد برای دولت ایجاد شد. یارانه هم که کمتر به پالایشگاهها میدهد(چون مصرف بنزین کم شده و قاچاق هم نمی شود) . حالا این کجاش منت گذاشتن داره من نفهمیدم ..........پرزیدنت تویی بقیه اداتو درمیارن 3794

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس