کد خبر 1055507
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
محسنی بندپی

استاندار تهران با اشاره به کنترل راه های فرعی استان بر لزوم تسریع در اجرای طرح محدودیت‌های تردد در استان تهران توسط فرمانداران تاکید کرد.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی ظهر پنج شنبه در گفتگوی ویدئو کنفرانسی با فرمانداران استان تهران در مورد اجرای طرح محدودیت تردد جهت مقابله با شیوع کرونا با تاکید بر اینکه تعطیلی بازارها در استان تهران باید تداوم داشته باشد اظهار داشت: باید ابلاغ تذکراتی از سوی فرمانداران به شهرداری‌ها برای تجمع و فعالیت دستفروش ها در استان داده شود چرا که با وجود اینکه مراکز خرید تعطیل شده‌اند اما همچنان در برخی شهرها شاهد حضور و فعالیت دستفروش ها هستیم که باید در این زمینه اقدامات مناسبی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید:

رشد مبتلایان به بیماری کرونا در استان تهران متوقف شد

آخرین آمارمبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های استان تهران

محسنی بندپی در ادامه با اشاره به اینکه سلامت مردم خط قرمز محسوب می‌شود افزود: در خصوص بیماری‌ها واگیردار قانون به خوبی موارد را مشخص کرده و باید با افراد متخلف برخورد جدی و قانونی شود.

استاندار تهران با تاکید بر استمرار تعطیلی دربند و درکه گفت: با توجه به تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها از هم اکنون برای مراسم سیزده به در تمهیدات اندیشیده شود که هیچ جایی از استان تهران تجمع صورت نگیرد.

وی اظهار داشت: ۱۴ مبادی خروجی استان تهران تحت کنترل است و فرمانداران باید با تعداد کمی از نیروها به کنترل راههای فرعی بپردازند و برای این امر کنترل پلاک خودروها ابزار بسیار خوبی است و در این راستا سفر برگ برای کارکنان دولت در نظر گرفته شده است.

محسنی بند پی با تاکید بر اجرای هر چه سریع‌تر طرح محدودیت‌های تردد در استان تهران گفت: قوی‌ترین راه مقابله با این بیماری، فاصله‌گذاری اجتماعی، رعایت نکات بهداشت فردی و عدم حضور در اجتماعات است که در سطح جهانی نیز این راهکارها مدنظر است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    0 0
    اولا اینها تا زیر ساختها اتاق فکر کارگروه و ...تشکیل بدهند کرونا تموم شده . ثانیا چند هزار خودرو از تهران به ولایتشون رفتند ؟ اینها که تو تهران خانه دارن یعنی راحت برمی گردن تو تهران پس قرنطینه ای در کار نیست بحثم نژاد پرستی نیست اون سر جای خودش بحثم احمقانه بودن طرح هست
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    0 1
    زرشک
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    0 1
    همین اقای استاندار تهران بچه مازندرانه هم اونجا هم اینجا داداش نمیشه هرکی هرجا هست همونجا بمونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس