کد خبر 1055406
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
BBC  نمایه بی بی سی نمایه

در تیتر خبر از او به عنوان گروگان در ایران یاد میشود. در انتهای خبر از احتمال اسارتش در افغانستان یا پاکستان صحبت میشود.

به گزارش مشرق، مجید تفرشی تحلیلگر تحولات معاصر ایران در کانال تلگرامی خود نوشت:

در تیتر خبر از او به عنوان گروگان در ایران یاد میشود. در انتهای خبر از احتمال اسارتش در افغانستان یا پاکستان صحبت میشود.

در متن خبر از سابقه عضویتش در اف بی آی و ماموریت پنهانیش از طرف سازمان سیا در جنوب ایران صحبت میشود. ولی ضمنا اصرار دارند که از طرف ایران ربوده و به گروگان گرفته شده است.

در جای دیگر خبر مینویسد که لوینسون برای گروکشی و چانه زنی در مذاکرات در ایران گروگان گرفته شده و زندانی شده، ولی ضمنا در ۱۳ سال ناپدید شدنش ایران هرگز نپذیرفت که او در ایران دستگیر شده و زندان است. معلوم نیست این چه نوع گروکشی و چانه زنی بوده است.

من واقعا اصرار و اطلاع دقیقی ندارم که این شخص در ایران بوده و درگذشته یا نه. مساله اصلی من، بیان خبرنویسی مغرضانه، متناقض و کاملا جانبدارانه بی.بی.سی است که متاسفانه برای برخی ایرانیان، معیار و استاندارد خدشه ناپذیر گزارش نویسی خبری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • علی IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    30 18
    با چرا اینقدر اصرار دارین همه مثل یه آدم حسابی فکر کنند.خدا به اون خداییش به پیامبر تو قران گفته یَا أَیُّهَا الرَّسُول‌ُ لاَیَحْزُنْکَ الَّذِین‌َ یُسَارِعُون‌َ فِی‌الْکُفْرِ مِن‌ْ الَّذِین‌َ قَالُوا آمَنَّابِأَفْوَاهِهِم‌ْ وَلَم‌ْ تُؤْمِن‌ْ قُلُوبُهُم‌. [مائده:41]
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
      12 15
      به هر حال ما سعی خودمون رو می کنیم. خب یه سری از اینا فریب خورده هستن نه اینکه واقعا با مطالعه و سواد سیاسی،اجتماعی، تاریخی به یه سری کارا دست بزنن که. حالا آدم شدن که چه خوب. نشدن هم منتظر گوشمالی باشن.
    • سید IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      6 0
      بی بی سی فارسی طویله بهائیان خوک صفت نجس و حرامزاده!
    • سید IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      4 0
      بی بی سی فارسی طویله بهائیان جرامزاده نجس و خوک صفت!
  • ناشناس IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    24 8
    دوباره یه بهانه میخواهند که برای ایران دردسر درست کنند یا غرامت بگیرند.
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    6 1
    متاسفانه که بعضی ها فقط غربگدا شدند! چه میشه کرد؟! اعوذباللّه من هوانا و من شرّ الشیطان اللعین
  • در جواب علی اقا DE ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    1 1
    دلسوزان فرهنگی برای این عده ایرانی دهن بین با فقر فرهنگی چکار میتونن بکنند؟ ایا لازم نیست روش کار رسانه ای مون مثل وزارت بهداشت جهادی و سپاه و ارتش انقلابی و جهادی باشه یعنی داوطلبانه به رویارویی به جنگ کرونا رفتند. دلسوزان فرهنگی برن سراغ ایندسته ایرانی های بی اطلاع و درکارهای رسانه ایی به اشون تعلیم بدن. در کار دسته جمعی برای ایران شرکتشون بدن تا این لشگر رسانه ای خودش ویروس کشی رو شروع کنه ویروس هایی مثل بی بی سی و من و تو و اینترنشنال که مثل قارج سبز می شن رو ریشه کن کنن. چرا باید ایندسته ایرانی ها رو دریافت بخاطر اینکه ایندسته چاقویی نشن که دسته خودشون رو ببرن. این ایه قران چه ربطی داره به کثافت کاری بی بی سی و سرویس های شیطانی انگلیسی و صهیونیستی که در کنج خانه ها مغز یکعده از مردم ایران رو هدف گرفتن، دست رو دست بذاریم و هیچ کاری نکنیم. طبق فرمایش شما پس بذاریم یک دسته نفوذی بیان زیراب کشور رو از ته بزنن تا نتونیم بلند بشیم!!!!!!!!! این کار یعنی نهایت بی غیرتی و بی عرضگی و ادادگی. اسم دیگه قرآن فرقان هست یعنی جدا کننده خط حق از باطل.
  • IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    0 2
    مشخصه ایران دخل توریستها رو.در میاره
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    3 0
    وزارت خارجه بیجا کرده اظهار همدردی کرده.
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    0 0
    هر کی به بی بی سی اعتماد کنه واقعا اشتباه میکنه این دولت انگلیسی همونیه که ده میلیون ایرانی رو صد سال پیش نسل کشی کردن اونم با قحطی: گندم ایران رو تابستان ارزان خریدن و زمستان تمام راههای آذوقه رسانی رو بستن. اونایی که به بی بی سی اعتماد دارن یا ساده لوحن، تاریخ نمیخونن یا سواد رسانه ای ندارن یا هم کلا وطن فروش و مغرض هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس