کد خبر 1055321
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
خانواده لوینسون: رابرت لوینسون احتمالا مرده است

خانواده رابرت لوینسون جاسوس سابق سازمان سیا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که دولت آمریکا به این نتیجه رسیده است که او مرده است.

به گزارش مشرق، خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از خانواده رابرت لوینسون جاسوس سابق سازمان سیا اعلام کرده است که دولت آمریکا نتیجه گیری کرده است که لوینسون مرده است.

براساس بیانیه‌ای که خانواده لوینسون منتشر کرده است، دولت آمریکا مدعی است که لوینسون در زندانهای ایران مرده است. آنها می‌گویند که نمی‌دانیم که چه زمانی و چگونه فوت کرده است اما مرگ وی به قبل از شیوع ویروس کرونا مربوط است. 

بیشتر بخوانید:

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز در نشست خبری که چهارشنبه شب به وقت واشنگتن درباره ویروس کرونا داشت مدعی شد که رابرت لوینسون زمانیکه که در ایران بازداشت بوده است فوت کرده است.

مقامات ایرانی بارها ادعای مقامات آمریکایی در زمینه بازداشت وی توسط نیروهای ایرانی و حضور وی در ایران را رد کرده‌اند. 

آقای لوینسون حدود 13 سال قبل در حین سفری که به ادعای خانواده‌اش با اهداف تجاری و برای بررسی موضوع «سیگارهای تقلبی» به جزیره کیش ایران داشت، ناپدید شد. از زمان ناپدید شدن این فرد که ادعا شده در آن زمان به عنوان کارآگاه خصوصی فعالیت می‌کرده، تنها چند قطعه عکس و یک نوار ویدئویی منتشر شده است. مقاماتی در دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا با توجه به همین مدارک پیش از این گفته‌ بودند که وی احتمالا در افغانستان یا پاکستان به سر می‌برد.

وزارت خارجه ایران پیش از این اعلام کرده بود که جمهوری اسلامی ایران در گذشته بارها اعلام کرده است که این فرد در یک مقطعی به ایران سفر کرده و سپس از ایران خارج شده است و پس از ترک خاک ایران نیز دیگر هیچگونه اطلاعی از سرنوشت لوینسون ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    60 24
    ماشالله جمهوري اسلامي هميشه راست ميگفته
    • عبدالله مومن IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
      38 7
      هیچوقت از پوشک اسهالی ترامپ. استفاده نکن هههههههههههه
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
      28 6
      نه کدخدای شما راس میگه مث بهانه جنگ عراق افغانستان و سوریه وداعشو هزارتای دیگه ماشاالله کدخداتون مث شما توراست گویی یدطولا دارن
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    19 6
    امریکایی عوضی اینقد برای یک جاسوس که هدفتش ضربه زدن به ایران بوده دست و پا می زنن اون وقت ما برای سردار حاج احمد متوسلیان وهمراهانش چقدر دست و پا زدیم ؟
  • ایرانی IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    22 5
    دقت کردین خبر رو کی منتشر کردن! دقیقا همزمان با فشارهای جهان برای لغو تحریم ضد بشری ضد مردم ایران
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
      9 0
      درود بر شما دقیقا" امروز که برخی نهادهای بین المللی تا برخی کشورها خواستار برچیده شدن تحریم های ناجوانمردانه و غیر انسانی آمریکا ( یهود بین المللی ) بر علیه ایرانیان شده اند، این موضوع کهنه و قدیمی و بی ارزش رو در بوغ و کرنا. کردند برای سیاه نمایی از ایران و توجیه تحریم‌های غیر انسانی یهود بین المللی به رهبری آمریکا ... افکار عمومی جهان رو بر ضد ایران هدایت کنند !!! ضمن اینکه ایران بارها اعلام کرده این جاسوس سیا خاک ایران رو ترک کرده، خوشبختانه حتی جسد بی جان این جاسوس سیا تو خاک ایران نیست، حتی خاک میهن هم نباید آغشته به بدن بی جان این جاسوسان باشد بیاری یزدان..
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    12 1
    به درک که مرده. یه میلیارد از اینا یه حاج قاسم نمیشن.
  • DE ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    0 0
    سرنوشت جاسوس سابق سازمان سیا مشخص شد// مایک پمپو وزیر امور خارجه امریکا شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس