کد خبر 1055176
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
هواداران پرسپولیس

 سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب اسطوره فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا یک نظرسنجی برگزار کرده است.

به گزارش مشرق، چند روزی است که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در یک نظرسنجی به دنبال معرفی اسطوره فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا است. در این نظرسنجی ستاره های سرشناسی چون سید جلال حسینی، فرهاد مجیدی، سید مهدی رحمتی، قاسم حدادی فر و احسان حاج صفی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

اظهارات پر ابهام مدیران پرسپولیس‌

در ابتدای رای گیری سیدجلال حسینی،کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با اختلاف زیادی نسبت به بقیه کاندیداها در صدر جدول رای گیری قرار داشت اما استقلالی ها که نمی خواستند سرمربی فعلی شان بازنده این رقابت باشد، با شکل دادن کمپینی در شبکه های اجتماعی و کانال های هواداری خود،توانستند این اخلاف را کاهش دهند و رای فرهاد مجیدی را به فاصله 6 درصدی حسینی برسانند. پس از این اتفاق اما نوبت به پرسپولیسی ها رسید تا دست به کار شوند و نگذارند که کاپیتان شان در این رای گیری عقب بیفتد. آن ها با قراردادن ترفندی در کانال های هواداری خود به کاربران پرسپولیسی آموزش دادند تا با پاک کردن کش(cache) مرورگر اینترنت خود بتوانند دوباره به سیدجلال حسینی رای بدهند تا او صدر جدول را واگذار نکند. اتفاقی که عصبانیت و اعتراض شدید هواداران استقلال را در فضای مجازی به همراه داشته است.

با تمامی این اوصاف سوالی که در این میان مطرح می شود این است که اساسا چنین نظرسنجی ای که جنبه سرگرمی دارد دارای چه ارزش و اهمیتی است که بخاطرش هواداران دو تیم به فکر ایجاد کمپین و یا دستکاری در تنظیمات اینترنت خود می افتند؟بر فرض مثال اول شدن سید جلال حسینی یا فرهاد مجیدی در این نظرسنجی چه افتخاری برای این دو نفر یا تیم هایشان محسوب می شود که بخاطرش هواداران دو تیم باهم درگیر شوند و به هم فحاشی کنند؟

این رای گیری با کیفیتی که در بالا آمد هنوز ادامه دارد و مشخص نیست در نهایت چه نتیجه ای در آن حاصل شود.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    35 32
    از سایت مشرق ‌کیسه حموم توقعی بیش از تهمت زدن نمیشه داشت.پاک کردن کش رو هر باسوادی میدونه. حتما تو نظر سنجی های برنامه نود هم تقلب میشد که اختلاف پرسپولیس با بقیه زیاد بود.پرسپولیس بیشترین طرفدار رو داره .میخواید قبول کنید میخواید قبول نکنید
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    4 14
    یعنی یه آدم کم سوادی مثل من هم میدونه که رای دادن تو یه نظر سنجی بر اساس مرورگر نیست بلکه با آی پی شرکت کننده هست یا نام کاربری! پس شما با وی پی ان شاید بتونید دو بار رای بدید ولی چقدر از آرای یه نظرسنجی میتونه با آی پی «وی پی ان» ها باشه نهایتا 200 الی 300 تا نه دو برابر این مقدار... تابلو چرند گفتی!
  • کوروش IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    5 1
    ولی من پرسپولیس اصلی رو حتی میان طرفدارش تنها میبینم (پاینده ایران) وقتی پرسپولیسی ها(پیروزی) و استقلالی ها(تاج) به معانی تیم هایی که دوست دارند دقت نمیکنند ،جالبه!و دردناک.
    • کیسه IT ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
      8 23
      شما ناراحت تیم خودت باش پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا است
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
      1 0
      دوست عزیز منظورش با ایران بوده!!!
  • امید IT ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    8 16
    کیسه کشی هم حدی داره پرسپولیس آبروی فوتبال ایران با اینهمه اسطوره و اقای گل اسیا و مرد آسیا اونم تقلب بوده
    • IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
      0 10
      صددرصد، بلاشک
  • MAX2000 IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    10 5
    هرچند این عمل از جانب هوادارا قابل قبول نیست ولی مشرق بهتره واقع بین باشه و در شرایطی که کمبود اخبار ورزشی به روز داریم سعی نکنه با مطالب زرد صفحات خودشو پر کنه و مخاطب جمع کنه !! همچنین به این نکته توجه نکردین که همواره توی همه نظرسنجی ها پرسپولیسی ها جلوتر از استقلالی ها بودن پس نیازی به تقلب در این یه مورد ندارن پس میشه نتیجه گرفت اگه تقلبی هم صورت گرفته ابتدا از جانب هوادارای استقلال بوده !!!
  • شش تایی IT ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    3 15
    باعث تعجب است اگر تقلب بهمین راحتی است آنوقت هواداران تیم های دیگر انجام نمیدن کنی فکر کنیم بعد مطلب بگذاریم بهتره
  • IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    4 6
    میشه بفرمایید از کجا مطمئن هستید پرسپولیسیها این کارو انجام دادن؟ و استقلالیها این کارو انجام ندادن؟ نه واقعا چجوری مطمئنید؟ میدونید مشکل چیه؟ سوء استفاده از امکاناتی که در اختیارتون هست. میتونید هر تهمتی و هر چرندی رو بنویسید. حالا نگید منبع خبر انلاین بوده چون شما هم این مطلب بی ارزش رو نشر دادید.
  • تیمور پایمرد IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    4 8
    سید جلال حسینی
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    2 2
    این کلوب تماما جعل و تقلبه همه چیزش
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    0 0
    این تیم به همین روش داره تند تند جام میاره، از هواداراش دیگه توقعی نیست
  • کیسه سوز IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    2 3
    یکی از علایم کرونا سوزشه که مشرق نیوز فکر کنم کرونا گرفته،
  • محمود IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    7 4
    لنگیا همه متقلبن
  • حسن محمودی از اهواز IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    4 2
    آقای خبرنگار لطفا کمی به عقب برگردین و ببینین توی کدوم یک از نظرسنجی های داخلی و خارجی که تا الان برگزار شده استقلالی ها حرفی برای گفتن داشتن؟؟؟ رسالت شما آگاه سازی هست، نه اینکه نظرات شخصی خودتون را بخورد افکار عمومی بدین. ضمنا، محض اطلاع شما، از همون ساعات اولیه آرای سیدجلال شدیدا از آرای مجیدی فاصله گرفت و اولین بار، این هواداران استقلال بودن که این ترفند را به همدیگه توصیه و آموزش دادن، و هواداران پرسپولیس هم مقابله به مثل کردن. درسته همه درگیر کرونا هستیم، ولی این دلیل نمیشه که هر چیزی خواستیم رو به زبان بیاریم.
    • حسن حمودی IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      4 0
      فرهادمجیدی بیشک بهترین اسطوره ایران دراسیاهست من متاسف هستم برای afcکه باتوجه به چه تناسبی اسم بلال رودرکنار اسطوره های اسیایی قرارمی دهدتا واسطه هوچی گری های یک مشت لنگی باشد که هنوز حسرت یک قهرمانی تواسیارودارن درصورتی که بااین همه افتخارات وگل زنی شاه فرهاد اصلا نیازی به این نظرسنجی ها نداره
  • علی CA ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    سلام دوستان عزیز.من یه طرفدار فوتبالم که اصلا استقلال و پرسپولیس واسم مهم نیست.به هیچ عنوان،این خبر هم زیاد واسم جالب نبود.ولی نظارت شمارو که میخونم خودم متوجه میشم که چه گروهی دارن شلوغش میکنن و بدون هیچ قضاوتی تیم دیگر رو مقصر میدونن.نمیدونم چرا قرمزها این خبر رو دروغ میدونن در صورتی که حتی توی اخبار اروپا هم طرفدارای پرسپولیس محکوم شدن به تقلب.ولی در نهایت نتیجه مهمه.در ضمن من اینو هم یادآور میشم که فرهاد مجیدی هم خودش جام آسیا رو روی سر برده و هم تیم استقلال اینکارو کرده.ولی متاسفانه پرسپولیس و سیدجلال عزیز نتونستن اینکار رو بکنن.الان میدونم قرمزها جلوی نظر من گارد میگیرن ولی من واقعیت رو گفتم.لطفا هوچی گری رو بذارید کنار
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    0 0
    پرسپولیس انشعالا میبره پرسپولیس قهرمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس