عضو شورای سردبیری خبرگزاری فارس به علت ابتلا به کرونا درگذشت

عبدالله زاویه یکی از سردبیران خبرگزاری فارس براثر ابتلا به ویروس کرونا ظهر امروز در بیمارستان بقیه‌الله تهران درگذشت.

به گزارش مشرق، سید عبدالله سید احمدی زاویه یکی از روزنامه‌نگاران با سابقه کشور و یکی از سردبیران خبرگزاری فارس، که به ویروس کرونا مبتلا شده بود ظهر امروز در بیمارستان بقیه‌الله تهران درگشت.

زاویه یکی از روزنامه‌نگاران برجسته و با سابقه کشورمان بود که کار روزنامه‌نگاری را از سالهای میانی دهه 60 آغاز کرد.

وی ابتدا دوره‌های آموزش عکاسی را گذرانده و در سالهای ابتدایی به عکاسی خبری در روزنامه رسالت مشغول بود اما بعدها به نوشتن روی آورده و خبرنگاری به عنوان حرفه اصلی خود انتخاب کرد.

زاویه در روزنامه‌های بسیاری از جمله رسالت، جام‌جم و جوان آثار خود را منتشر کرده و بیش از 15 سال در خبرگزاری فارس در سمت های مختلف مشغول به کار بود.

وی همزمان در دانشکده خبرگزاری فارس در مقاطع مختلف تدریس می‌کرد.

زاویه در حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از گزارش‌نویسان توانمند بود و در سالهای فعالیت حرفه‌ای خود در این حوزه ها و در سمت‌های مختلفی در خبرگزاری فارس نقش آفرینی می‌کرد.

خبرگزاری فارس، این ضایعه دردناک را به جامعه رسانه ای کشور و خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفته و شادی روح آن مرحوم را از درگاه خداوند متعال خواستار است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمدرضا کیانفر US ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    1 15
    آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای گفت: دشمنان جنی وجود دارد. رهبرمعظم انقلاب، جن اعتقاد دوران جهالت نیاکان‌مان بوده که در خرافات و ناآگاهی و تعصب مانند حیوانات وحشی با تجاوز و چپاول ارتزاق می‌کردند امروزه انسان متمدن شده با صلح و دوستی می‌زی‌ید. سرور گرامی، تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی، 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی، با تشکر از توجه شما،
    • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
      0 5
      موافقم با حرفت
    • حسن طلوعی IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
      5 0
      مقداری منصف باشید این طور حرفا رو نمیزنید. رهبری آیه قرآن را خواندن: سوره‌ی انعام، بخشی از آیه‌ی ۱۱۲؛ «و بدین گونه برای هر پیامبری دشمنی از شیطانهای انس و جن برگماشتیم. بعضی از آنها به بعضی، برای فریب [یکدیگر]، سخنان آراسته القا میکنند ...» - در ضمن جن اعتقادات دوران جهالت نیاکان مان نیست، مطالب علمی در این زمینه زیاد هست. - و اگر مقداری آشنایی با قرآن داشتید می فهمید که جن اساطیری نیست، بلکه یک موجود هست. - البته ادبیاتتان و طریقه نوشتن پستتان، گویا ترنسلیتی هست!!!
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
      4 0
      1 رهبرعزیزمان در مورد جن آیه قرآن را خواند ودر واقع خداوند سبحان به خلق جن ودشمنی جن‌های بد با انسان تاکید دارد وخود ابلیس از جنیان هست و ما به راستگویی خدا ایمان داریم 2. آیا این همه جنگ وخونریزی تو یک قرن اخیر این همه فساد اخلاقی نشانه تمدن هست 3.نتنها ترامپ بلکه هیچ آمریکایی به قرادادهای خود متعهد نیست ومذاکره با ابلیس بزرگ فایده ندارد مورد آخری قابل بررسی هست البته الان در هیچ جای جهان آزادی بیان به معنای واقعی وجود ندارد
    • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
      4 0
      من به عنوان یک حقوقدان که مقداری سابقه مطالعه در حقوق بین المللی را دارم معتقدم که انسان هایی که مذاکره با ترامپ را پیشنهاد می کنند انسان های ساده لوح و ساده انگاری هستند هرچند حتی بعضی از آنها حافظه قوی و مدارک تحصیلی قابل اعتنا داشته باشند. آیا شما کشوری را می شناسید که بیش از آمریکا در ضربه زدن به صلح فعالیت کرده باشد؟؟؟ شما را به اندیشیدن منصفانه دعوت می کنم.
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    5 0
    بابا بیمارستان نروید در خانه استراحت کنید تا خوب شوید
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    6 0
    اللهم ادخل علی اهل القبور السرور....آمین
  • NZ ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    5 0
    خدا رحمتشان کنه, خداوند به خانواده ایشان صبر عطا کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس