کد خبر 1054431
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
انبارهای مواد غذایی تهران

معاون اقتصادی استانداری تهران از صدور دستور تعطیلی اماکن و صنوف غیرضرور در استان تهران تا پایان تعطیلات خبر داد و افزود خوشبختانه هیچ کمبود مواد غذایی در تهران نداریم.

به گزارش مشرق، محمد امین امامی معاون اقتصادی استانداری تهران در خصوص تعطیلی صنوف در استان تهران اظهار داشت: تعطیلی صنوف را تا پیان تعطیلات یعنی ۱۵ فروردین در تهران خواهیم داشت اما در این مدت نانوایی، میادین میوه و تره بار، سوپرمارکت‌ها، پمپ بنزین‌ها که وظیه برطرف کردن نیازهای ضروری مردم را برعهده دارند به فعالیت عادی خود ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

با سوپر مارکت آنلاین و همیشه پرتخفیف اسنپ مارکت آشنا شوید

 وی در مورد کمک به کسبه مستاجر نیز که از این تعطیلی ها متضرر می‌شوند نیز گفت: امکان تأمین هزینه اجاره بها آن‌ها در مدت تعطیلی از سوی دولت وجود ندارد، بلکه از آنجایی که این بحران جهان شمول است می‌توانیم از مالکان کمک بخواهیم تا در این شرایط سخت اقتصادی هوای مستاجرین خود را داشته باشند.

معاون اقتصادی استانداری تهران  با اشاره به عدم هجوم مردم ایران به سمت فروشگاه‌ها در مقایسه با مردم کشورهای غربی ادامه داد: خوشبختاته کوچکترین کمبودی به لحاظ مواد غذایی در سطح انبارهایمان نداریم و به مردم این اطمینان را  می‌دهیم که انبارهایمان کاملا پر است و از آن‌ها بابت این همکاری تشکر لازم را نیز می‌کنیم.

امامی امین در خصوص وضعیت مواد بهداشتی در سطح استان نیز گفت: با تلاش‌های مردم و مسوولین توانستیم کمبود مواد ضدعفونی کننده و دستکش را در سطح استان برطرف کنیم به طوری که الان سوپرمارکت‌ها نیز اقدام به توزیع مواد ضدعفونی کننده می‌کنند.

وی درپایان در مورد تامین ماسک نیز خاطرنشان کرد: با فعالیت سه شیفت کارخانه‌ها، وضعیت تولید و تامین ماسک برای مردم نسبت به روزهای ابتدایی بهتر شده است و حتی چند روز اخیر تعدادی از واحدها اقدام به واردات دستگاه ساخت ماسک کرده‌اند که ان‌شاءلله به زودی وارد مدار خواهند شد و کمبود ماسک نیز کاملا برطرف می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    2 0
    الحمدلله.
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    0 1
    ومالکان به ...شما گوش دادن بروعموخودتی
  • اکرم IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    0 0
    انبارها پر هست قند کیلویی۱۰هزار امروز تخم مرغ خبر دارید امروز هنوز ۳روز از عید نگذشته به داد مردم برسید
  • اکرم IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    0 0
    انارها پرهست ولی جیب ما خالی هست
  • رامین IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    0 0
    سلام وعرض ادب سال نو مبارک.انبار ها پر است ذخایر زیاده اما چه فایده که سفره ها خالی و پدرها شرمنده خانواده هستند و پولی نیست که خرید کنند ماشالله مواد غذایی گرون اجاره خونه بالا.خدایی یک فکری کنید این انقلاب و این مردم بهترین هستند.یا حق
  • IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    0 0
    خداروشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس