کد خبر 1054094
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
احمد سعادتمند

عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال با انتشار پستی کار خود را از امروز در باشگاه استقلال آغاز کرد.

به گزارش مشرق، احمد سعادتمند که اخیرا پس از استعفای علی فتح الله زاده از طرف وزارت ورزش و جوانان به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال منصوب شده است ساعاتی پیش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که کار خود را از امروز به طور رسمی آغاز خواهد کرد.


او که در غم از دست دادن برادر خود به سرمی برد در این پست چنین نوشت:

برادر نازنینم سه روزه که رفتی و هرگز جدایی ات را نمی توانم فراموش کنم اما با اجازه از روح بلندت که یک استقلالی ناب بودی و همچنین کسب اجازه از خانواده از امروز علیرغم اینکه سیستم بانکی بنوعی تعطیل است کارم را در استقلال بزرگ که این روزها بد جوری مریض است آغاز خواهم کرد. حرف های سرمربی محترم و بازیکنان غیرتمند رو شنیدم و به نظرم کاملا حق دارند نیاز به آرامش دارند دوست داشتند شب عیدی در کنار خانواده دغدغه ای نداشته باشند و این وظیفه ما هست که تلاش کنیم این نگرانی ها برطرف شود. از تلاش های ارزشمند عزیزان فتح الله زاده، موسوی، خلیل زاده و منزوی تشکر می کنم و قطعا این عزیزان با همه وجود در کنار باشگاه بزرگ استقلال بودند و کمک خواهند کرد باید در فضایی کاملا دوستانه و آرام و با صمیمیت کارها را به انجام برسانیم.. پاشنه را بالا کشیده آستین ها رو هم بالا بزنیم و دل هواداران رو تو سال جدید شاد کنیم. فکر می کنم دیگر بس است دل نگرانی هواداران اگر چه به جنگ مشکلات فوق العاده بزرگ و متعدد خواهیم رفت اما نفس گرم این خوبان (هواداران) که اگر صداقت ببینند تک تکشون یک ستون برای باشگاه خواهند بود و ما دلگرم برای تلاش بیشتر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
    0 0
    بابل جنابعالی اگه بیل زن بودی پارسال تیم ول نمی کردی نمی رفتی تا این همه گرفتاری درست شه یا پارسال چیزی بهت نمی چسبید یا واقعا با حضور امثال شما نابودی تیم را بطور واقعیت باید مشاهده کنیم با اون وزیر سراپا ایراد درکلیه امور ورزشی وجوانان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس