کد خبر 1053986
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
علی رضا زالی - کراپ‌شده

رئیس ستاد مقابله با کرونا در استان تهران از افزایش مراجعه مبتلایان به کرونا به مراکز درمانی تهران تا پنجم فروردین ماه علی رغم کاهش موقت جمعیت این استان خبر داد.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با گلایه از جدی نگرفتن ویروس کرونا توسط بسیاری از مردم گفت: بسیاری از مبتلایان به کرونا علائم خفیف دارند و متوجه بیماری نمی‌شوند و با سفر خود و اطرافیانشان را در آستانه مرگ قرار می‌دهند، بازگشت این افراد نیز نگران کننده است.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در استان تهران گفت: در بیماری کووید ۱۹ دوره نهفتگی از روز سوم تا چهاردهم است و به طور متوسط روزهای پنجم تا هفتم بیشترین میزان بروز علائم بالینی را شاهد هستیم.

وی افزود: بیشتر مراجعین به مراکز درمانی افرادی هستند، که علی‌رغم هشدارهای ما در روزهای گذشته در تماس با افراد و یا محیط‌های آلوده بوده‌اند.

زالی به سیر کاهش ترددها و کاهش موقت جمعیت تهران اشاره کرد و گفت: علی رغم این کاهش موقت جمعیت سیر بیمارانی که در روزهای پر تراکم به کرونا ویروس مبتلا شدند و اکنون علائم خود را بروز می‌دهند، رو به افزایش است.

وی از تداوم سیر افزایشی مراجعه به مراکز درمانی تهران تا چهارم و پنجم فروردین ماه خبر داد و از شهروندان خواست از سفر و دید و بازدیدهای عید پرهیز کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
    56 0
    آقا نگذارید برگردند یک مشت افرادی که فقط اکسیژن حروم می کنند
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
      4 6
      شهرستانیا بمونن شهر خودشون دیگه متجاوزن به تهران . ما از دست شهرستانیا کجا بریم روانیمون کردن
  • IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
    0 0
    چندین بارگفته شددوهفته مردم صبرکنند ولی بامشاهده شرایط موجودجهان بایدبیشترحوصله کردتاشرایط بهبودی عملا حاصل شودکه نتیجه مطلوب بارعایت همه جانبه مردم-پیداکردن داروهای مناسب -افزایش وتداوم امکانات پزشکی حاصل خواهدشد.
  • IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
    0 0
    باید قوه قضایییه و دولت از طریق پلیس اجتماعی به شهروندانی که نقض دستور دولتی انجام می دهند و برای خود و دیگران خطر افرینی می کنند جریمه های شخصیمتناسب در نظر بگیرد مثلا کارت ملی ان نفرد جریمه شود در صورت اسیب و درمان با تعرفه ازاد ضریب کای 10 معالجه شوند بالاخره کسیکه دستورات حکومتی را رعایت می کند با کسیکه رعایت نمی کند باید فرق باشد نمی شود فردی عمدا با خرید فشفشه-مسمویت با الکل و روش های دیگر دچار اسیب بشود انوقت با سوبسید دولتی از جیب من و تو شهروند درمان مفتی بشود
  • IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
    18 0
    مگه زبون می فهمند باید زور بالای سرشون باشه حرم مطهر امام رضا و حضرت معصومه و شاه چراغ و شاه عبدالعظیم علیهم السلام بسته شده که جلو کرونا گرفته شود مردم عشق سفر زدند بیرون بایا اینها زبون آدمی زاد حالیشون نیست باید زور بالا سرشون باشه والسلام التماس نکنید جان مردم در خطر است و موضوع جدی است باید اقدام جدی تری اتخاذ بشه و الا این روند ادامه داره و طولانی می شود
  • IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
    7 1
    چقدر بحران مدیریت داریم و از آقای دکتر نمکی تعجب آور است که بجای یک نفر متخصص بهداشت و اپیدمیولوژی از متخصص مغز و اعصاب در این سمت منصوب کرده اند. آیا کسیکه پزشک است. عقل کل می باشد.
  • صفرعلی زارع IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
    21 0
    چرادولت ازمهارکردن ترددهاخودداری میکند
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
    0 0
    هنه تو خونه قرنطینه هستند تعداد خیلی کمی رفتند از رفت و امد ها در شهریتات ها پیگیر بشید امسال کمتر کسی در سطح کشور مهمانی یا مسافرت رفته ، بی کفایتی خودتون رو در مهار کرونا گردن مردم نندارید با تعطیل نکردن و قرنطینه نکردن و دیر اعلام کردن امار و اطلاعات غلط دادن شیوع بیماری بیشتر شد
  • سعید IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
    0 0
    سلام. قوه قهریه نظام برای این طور مواقعه. وقتی یه عده هنوز مراعات نمیکنند باید با زور باهاشون برخورد کرد. از اول شیوع ویروس، دولت فقط داره التماس و خواهش و تمنا میکنه که ملت مراعات کنند. اگه با التماس کار پیش میرفت که الان بساط ویروس جمع شده بکد دیگه! یه مقدار قاطعیت هم بعضی مواقع لازمه. ولله اگر با قاطعیت برخورد بشه هیچ کس از این نظام برنمیگرده. همه دعاتونم میکنن.
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
    13 0
    اینائی که میگن نزارین برگردن تهران اول شما باید نمیزاشتین اینا برن مسافرت حالا همه کرونائی میشن برمیگردن دوباره سروقت خودتون
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
    1 0
    از سایت مشرق نیوز متشکرم که نظرات را بدون کم و کاست. به نمایش میگذارند.
  • الهام IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
    0 0
    چرا دو تا خانواده ای که از کرونا عذادار شدند رو نشون نمیدن تا مردم باور کنن. خوب نشون بدید پشیمانی سوی ندارد. چا در عوا ضی ها برای عبور مبالغ هنگفت پانصد هزار تومانی نمیگذارید تا پشزمان بشن و برگردن چا؟
  • اکبر IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
    0 0
    من با زور موافقم باید مصلحتی هم که شده یه مدت حکومت نظامی بشه تو کل کشور ما ایرانی ها تا زور بالا سرمون نباشه حرف گوش نمیدیم
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    0 0
    بابا یکی جلو تهرانی ها را بگیره یا شمال میرند یا اصفهان بابا بتمرگ تو خونت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس