کد خبر 1053593
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
موضع پامپئو در مورد کمک به ایران

وزیر خارجه آمریکا بار دیگر ژست بشردوستانه در قبال کمک به ایران گرفت.

به گزارش مشرق، مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در گفتگو با سی ان ان در پاسخ به این سوالی درباره پیشنهاد کمک به ایران برای مقابله با ویروس کرونا مدعی شد: ایران و کره شمالی کشورهایی هستند که ما عمیقا با آنها دچار اختلاف هستیم. ما با جدیت تلاش می‌کنیم تا شرایط بهتری را برای مردمانشان ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید:

وزیر خارجه آمریکا ادامه داد: بخشی از آن این است که اطمینان حاصل کنیم که "در صورت امکان" بتوانیم کمک‌های مورد نیاز ارائه دهیم. بنابراین ما هم به کره شمالی و هم ایران، پیشنهاد کمک مورد نیاز داده‌ایم و پیشنهاد کرده‌ایم تجهیزات را از طریق نهادهای سازمان ملل یا از طریق کشورهای دیگر، به این کشورها ارسال کنیم.

پامپئو افزود: ما این کار را خواهیم کرد، این کار درستی است که باید در زمان بحران انجام دهیم.

ژست به اصطلاح بشر دوستان وزیر خارجه آمریکا در حالی است که این کشور با اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ایران مانع دسترسی کشورمان به منابعش برای تامین نیازهای پزشکی و بهداشتی با هدف مقابله با ویروس کرونا شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    0 0
    گوشای خودت و مزدورات که از فردا قراره مثل اون کشور اروپایی 100 جفت کمک چکمه ای را بکنن تو حلق ملت که ببینید ملت امریکا چقدر نایسه کمک کرده درازه! ما نیاز به کمک نداریم، تحریمهای بانکی باید اغو بشه تا با پولهای بلوکه شده خودمون و نه صدقات بتونیم هم دارو تجهیزات وارد کنیم و هم از اون پولها به مشاغل و مردم اسیب دیده از کرونا کمک کنیم تا تو خونه هاشون بمونن و هم به سیستم درمانی و بیمارستانا و بیمه ها و پزشکا و پرستارا کمکهای مالی بدیم تا بر کرونا غلبه کنند. هیچ کس با چکمه و ماسک به تنهایی با کرونا نمیتونه مبارزه کنه، بسته های چند صد میلیارد دلاری ترامپ و چند ده میلیارد یورویی اروپایی ها را ببینید تا بفهمید کرونا فقط نیاز به دارو نداره بلکه نیاز به پول داره برای مهار. #پمئو_خر_خودتی
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    0 0
    مشرق لطفا منتشر کن این پمپئو و تیم پشت پرده صهیونیستی که بارها دم از کشتار تمام مردم ایران زدن ( مثل ماجرای جشن پوریم که حتی یکیشون واضح اشاره کرد ایرانیی که برای ما خطر باشه همون بهتر که همشون بمیرن ) مطمئن باشید همونطور که قهرمان ملی ایران در مبارزه با تروریسم را عین اب خوردن ترور کردن، قطعا قاطی هر کمکیشون یک عامل بیماری زا و یا نقصی ایجاد میکنند ( شاید خیلیها ندونن حتی داخل قطعات صنعتی نیروگاه ها هم دست کاری و خرابکاری کردند قبلا تا سیستم صنعت و به دنبالش تامین نیرو غذای ایران را مختل کنند ) برای بدتر کردن اوضاع ایرانی ها. تنها باید تحریمهای غیرقانونی لغو بشه. همین.
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    0 0
    کل اگر طبیب بودی سرخود دوا نمودی .
  • DE ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
    0 0
    لازم نکرده! نکبتی! فعلا برو به مردم گرسنه ات کمک کن که مثل وحشی ها فروشگاه ها رو روی سرشون گذاشتند برای یک بسته دستمال توالت گیس و گیس کشی راه میندازن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس