کنکور نمایه

رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه اولویت کشور عبور از بحران کرونا و سلامتی مردم است گفت: دانش‌آموزان کنکوری نگران نباشند و جای نگرانی وجود ندارد.

به گزارش مشرق، محمدمهدی زاهدی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این روزها شاهد ایثارگری کادر درمانی و پزشکی در کشور و استان کرمان هستیم که از تک تک آنها تشکر می‌کنم اظهار داشت: برای آن دسته از پرستاران و پزشکانی که خودشان هم به ویروس کرونا مبتلا شدند آرزوی بهبودی دارم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ستاد استانی کرونا در کرمان اقدامات نتیجه‌بخشی داشته و وضعیت کرمان نسبت به سایر استان‌ها بهتر است که امیدواریم با همکاری مردم این بحران را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه معلمان نیز سعی کردند که از طریق فضای مجازی آموزش را برای دانش‌آموزان دنبال کنند اما باید قبول کنیم که این کافی نیست و مشکلات زیاد است گفت: زیرساخت‌های آموزش مجازی در دانشگاه‌ها برقرار است اما در مدارس این زیرساخت‌ها به اندازه کافی نیست.

بیشتر بخوانید:

زاهدی با بیان اینکه در آموزش و پرورش امکانات زیاد است اما بستر فراهم نیست و پیش‌بینی تعطیلی این چنینی نشده بود تاکید کرد: آموزش از طریق صدا و سیما نیز در حال انجام است اما همه می‌دانیم که این آموزش هم کافی نیست.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز اولویت کشور عبور از بحران کرونا و سلامتی مردم است افزود: امتحانات در دانشگاه‌ها و مدارس با تاخیر برگزار می‌شود در نتیجه کنکور با تاخیر برگزار می‌شود و پیش‌بینی‌های لازم شده است اما ابتدا نیاز است که این بیماری ویروسی را پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه برای دانشگاه‌ها نمی‌شود یک دستورالعمل را اجرایی کرد و هر دانشگاهی برنامه آموزشی خاص خود را دارد خاطرنشان کرد: اما برای آموزش و پرورش می‌توان یک برنامه را ارائه کرد و یک جدول زمان‌بندی شده را در دستور کار قرار داد.

زاهدی با اشاره به اینکه امسال حدود یک میلیون داوطلب شرکت در کنکور منتظر اعلام زمان برای گزاری کنکور هستند گفت: بلافاصله بعد از برگزاری جلسات مجلس بحث آموزش را در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس پیگیری خواهیم کرد و جلساتی با حضور وزیر علوم، وزیر بهداشت و وزیر آموزش و پرورش برگزار خواهیم کرد. دانش‌آموزان کنکوری نگران نباشند و اصلا جای نگرانی وجود ندارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تهدیدات دشمن را باید در سیستم آموزشی آورد و دانش‌آموزان را با آنها آشنا کرد افزود: دشمن انواع توطئه‌ها را علیه کشور انجام داده و درس آمادگی دفاعی در زمینه‌های مختلف یک درس ضروری در سیستم آموزشی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • GB ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    30 1
    امیدوارم کسانی که در کار خرید وفروش صندلیهای دانشگاه دخیل بوده اند به حق مظلومیت امام هفتم که شب شهادتشان هست از این بیماری بی نصیب نباشند خدا مرگشان را برساند که به ما ظلم کردند
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    10 5
    ساماندهی سهمیه های کنکور چه شد خدا ازتون نگذرد چرا اینقدر تنبلی میکنید که به کنکور ۹۹ نرسد خدا مرگتان بدهد وبه ظلمتان پایان بده اخه بی دینها با رتبه ۹۹ هزار پزشکی بخوانه ولی ۱۰ هزار قبول نشه خدا ازتون نگذرد
    • mahdi TR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
      0 1
      عزیز همه به فکر مردن تو گیر دادی به سهمیه . دست اینا نیست خودشون در مجلس اعلام کردند که دست مانیست فرا دولتیه درضمن اون زمان دمه انتخابات بود الان تا مجلس راه بیوفته این بیماری تموم شده ۴ سال طول میکشه امکان پذیر نیست
  • اقلیما IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    11 0
    سلام مگه میشه نگران نباشیم، بخدا این روزا از استرس نمیشه درس خوند، تازه کتابخانه ها و سالن مطالعه هام که تعطیلن، با این اوضاع چه جوری میشه خوند؟؟؟؟؟؟
  • NL ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
    4 2
    شما را به خدا نگذارید رتبه فروشی بشه از خدا بترسید یه روزی باید جواب این همه حق الناس را بدید اگر کسی اصلاح پذیر نیست خدا بحق امام هفتم مرگش را برساند اون پولی که بابت این دغل کاری ها می گیرید بشه پول کفن عزیزانتان بی وجدانهای بی دین
    • Mohammd IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
      1 1
      بترس از خدا و آروزیع اینچنینی نداشته باش خدا در آخرت خودش ب اعمالی که انجام داده رسیدگی میکنه آرزو نکن برای اونا ....
  • شادی مجیدی DK ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
    1 0
    سلام لطفا کنکورو شهریور ماه بندازین با این شرایط کلیه کلاس ها بسته اند و ما هم خیلی عقب موندیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس