کد خبر 1053388
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷
میرمعصوم سهرابی

سرپرست باشگاه تراکتور گفت: در شرایط کنونی و با تعطیلی مسابقات لیگ برتر هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید تیم ما قهرمان است. 

به گزارش مشرق، میرمعصوم سهرابی درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: وضعیت ما هم مثل سایر تیم‌هاست. تراکتور پس از جدایی مصطفی دنیزلی روند خوبی داشت و تیم‌مان نتایج خوبی گرفته بود، ولی جان انسان‌ها مهمتر از همه چیز است.

وی افزود: فوتبال، جام و قهرمانی خوب است، اما جان انسان‌ها از همه چیز مهمتر است. ما دوست نداریم خدای نا کرده به خاطره بازی‌ها یک نفر آسیب ببیند. آرزو می‌کنیم بیماری کرونا ریشه‌کن شود و در فضایی خوب بازی‌ها ادامه پیدا کند. فوتبال بدون تماشاگر معنایی ندارد.

سرپرست باشگاه تراکتور درباره اینکه برخی از مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی هستند در صورت تعطیلی مسابقات لیگ برتر باید جام قهرمانی به این تیم داده شود، گفت: هر لیگ آیین‌نامه خودش را دارد و برای زمان‌های بحرانی قوانینی در نظر گرفته شده است. ما نمی‌توانیم به دلخواه خودمان اظهارنظر کنیم. در آیین‌نامه همه این موارد ذکر شده است و هیچ‌کس نمی‌تواند به نفع خودش حرف بزند. تا قبل از تعطیلی لیگ تیم ما هم در کورس قهرمانی قرار داشت. 

بیشتر بخوانید:

کرونا ریشه کن نشود دیگر فوتبالی هم نداریم

سهرابی ادامه داد: اکنون همه لیگ‌های دنیا درگیر این موضوع هستند و باید ببینیم آنها چه کار می‌کنند. ان‌شاءالله تصمیمی گرفته شود که هیچ تیمی ضرر نکند.  در این شرایط هیچ‌کس هم نمی‌تواند بگوید تیم ما قهرمان است. همان‌طور که گفتم قطعاً این موارد در آیین‌نامه آمده است و همه ما مطیع قانون هستیم.

وی در مورد استعفای مصطفی کاراندیش از سمت معاونت حقوقی باشگاه تراکتور تصریح کرد: در این باره کاراندیش با مالک باشگاه (زنوزی) صحبت می‌کند و تصمیم‌گیری هم با مالک باشگاه است.

 سرپرست باشگاه تراکتور درباره محکومیت این باشگاه در پرونده‌های کوین کنستانت، آنتونی استوکس و لی هری اروین و همچنین نگرانی هواداران باشگاه درباره این پرونده‌ها یادآور شد: احکام صادر شده مربوط به سنوات گذشته است و من نه در جریان عقد قرارداد این بازیکنان بودم و نه لایحه دفاعیه ارسال شده به فیفا، اما اکنون به‌عنوان مسئول باشگاه موظف هستم تا به این پرونده‌ها رسیدگی کنم.

سهرابی ادامه داد: ما از فیفا اصل رأی مربوط به این پرونده‌ها را خواسته‌ایم تا پس از بررسی آن، در صورت وجود مستندات جدید این مستندات را به فیفا ارائه کنیم. قطعاً معاونت حقوقی باشگاه پیگیر این پرونده‌ها خواهد بود و تا حدی که بتوانیم از حق و حقوق باشگاه دفاع خواهیم کرد، اما همان‌طور که گفتم اکنون منتظر دریافت اصل رأی از سوی فیفا هستیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فوتبال دوست IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 1
    پرسپولیس تا اخرین هفته مسابقات لیگ حاضر است بازی کند و قهرمانی در این شرایط بسیار لذت بخش تر است اما اگر بخوهند حق پرسپولیس را ضایع کنند و لیگ را تعطیل کنند باید جام را به پرسپولیس بدهند تیم های استقلال و تراکتور وسپاهان اگر در جایگاه پرسپولیس بودن به تعطیلی لیگ بدون هیچ و پوچ با توجه به اینکه میلیاردها تومان و میلیونها دلار سرمایه گزاری کردند راضی می شدند با توجه به اینکه مشکل جهانی است باید منتظر بود فیفا چه تصمیمی میگیرد
  • لنگ حقیر IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    1 0
    آقای سهرابی تیم لنگ عادت کرده به جام اسنپی،چند تا از جام های لنگ بدون برگزاری بازی از طریق اسنپ تحویل این تیم شده ،این فصل هم سه امتیاز بدون برگزاری بازی بهشون دادن ،جام این فصل که هنوز ده بازی ازش مونده رو هم میخوان چون وزیر ورزش لنگیه و توقعشان بالا رفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس