کد خبر 1053372
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹
مهدی کیانی

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: قهرمانی در این شرایط زیاد جالب نیست. ۹ هفته به پایان لیگ باقی و خیلی از امتیازات مانده است. این قهرمانی‌ها می‌آید و می‌رود و مهم این است که مردم ایران سلامت باشند.

به گزارش مشرق، مهدی کیانی در گفت‌وگویی در رابطه با تعطیلی احتمالی لیگ برتر، اظهار کرد: شرایط به گونه‌ای است که در هر حال این ویروس کشنده است و هراس از ابتلای آن همه ما بازیکنان و هواداران را آزار می‌دهد؛ تمام برنامه‌ریزی باشگاه بر حفظ سلامتی بازیکن‌ها، مربی‌ها و خانواده‌هایشان است.

وی اضافه کرد: اگر قرار باشد خدای نکرده ما فوتبال بازی کنیم و حتی به یک نفر هم آسیب برسد، هیچ وقت این کار را نمی‌کنیم. ولی خوب به نظر من باید همه کمک کنیم تا این ویروس را شکست دهیم که دوباره شادی را به خانه مردم بیاوریم و دل‌هایشان را شاد کنیم. با این وجود ما باز تمرین می‌کنیم و امیدوار هستیم که خود تیم‌ها یک فکر اساسی بکنند که به نفع کشورمان باشد.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در پاسخ این سوال که آیا همچنان تیم سپاهان به تمرینات خود ادامه می‌دهد؟ گفت: بله، ما تمرین کرده‌ایم و تا ۲۸ اسفندماه تمرین داریم و برای ادامه دادن تمرینات هر چه صلاحدید کادر فنی باشد همان می‌شود.

بیشتر بخوانید:

هر اتفاقی رخ دهد پرسپولیس قهرمان است

کیانی در خصوص قهرمانی احتمالی در صورت لغو لیگ برتر، تصریح کرد: قهرمانی در این شرایط زیاد جالب نیست. ۹ هفته به پایان لیگ باقی و خیلی از امتیازات مانده‌است. ما فقط دوست داریم همه تندرست و سلامت باشند و این قهرمانی‌ها می‌آید و می‌رود و مهم این است که مردم ایران سلامت باشند و امیدوارم با اتحاد و همکاری این ویروس را شکست دهیم.

هافبک دفاعی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلی مسابقات برای پرداختی‌های بازیکنان مشکلی را به وجود خواهد آورد؟ تصریح کرد: این مشکل برای تمامی باشگاه در شرایط حاضر وجود دارد. زمانی که ما قرارداد بستیم نمی‌دانستیم که چنین مشکلی پیش می‌آید، اما باشگاه حرفه‌ای است و فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ دهد.

کیانی گفت: امسال واقعاً سال خوبی برای مردم ایران نبود و امیدوار هستم هر چه زودتر مشکلات این روز‌ها تمام شود. اما از مردم خواهشی دارم این ویروس واقعاً کشنده است و باید خیلی رعایت کنیم. مردم از تردد‌های غیرضروری خودداری کنند و در خانه‌هایشان بمانند تا هر چه زودتر بلای این ویروس از کشور برود.

منبع: خبرگزاری ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نن IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 0
    قانون فیفا پاسخ فرافکنان در ایران رو خواهد داد.
  • Im IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
    0 0
    یدونه ای آقا مهدی کیانی،اصفهان نصف جهان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس