کد خبر 1053334
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
المپیک

برخی از ورزشکارانی که سهمیه المپیک را گرفته اند نسبت به برگزاری بازی های ۲۰۲۰ در این شرایط ابراز ناراحتی کرده اند.

به گزارش مشرق، کمیته بین‌المللی المپیک عصر روز گذشته باز هم تاکید کرد بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو طبق برنامه از ۲۴ جولای آغاز خواهد شد، این در حالی است که در فاصله چهار ماه مانده به المپیک به دلیل شیوع ویروس کرونا تعداد زیادی از مسابقات انتخابی المپیک لغو شده است.

همین موضوع شائبه‌های زیادی را برای لغو یا تعویق المپیک توکیو به وجود آورد. پیش از این رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه ای خواستار تعویق المپیک شد. همچنین روز گذشته رئیس کمیته المپیک اسپانیا هم خواست تا این بازی‌ها به تعویق بیفتد.

ورزشکاران و ستاره های مختلف جهان هم در مصاحبه‌های مختلف خواستار تعویق بازی های المپیک توکیو شدند.

کاترینا استفانیدی ورزشکار انگلیس در مصاحبه‌ای اظهار داشت: کمیته بین‌المللی المپیک ورزشکاران را در خطر قرار می‌دهد. آیا آنها می خواهند با سفر کردن سلامتی خودمان، خانواده مان و جامعه مان را به خطر بیندازیم؟  شما الان ما را به خطر انداخته اید.

یکی دیگر از ورزشکاران المپیکی انگلیس هم با اعتراض به تصمیم IOC گفت: کمیته بین‌المللی المپیک ورزشکاران را تشویق می کند تا خودشان را برای بازی‌های ۲۰۲۰ آماده کنند این در حالی است که دولت ها همه مردم را مجبور به قرنطینه کرده‌اند تا در خانه هایشان بمانند. من در حال حاضر سلامت هستم و سهمیه المپیک را هم گرفتم اما شرایط الان بسیار سخت است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس