آخرین آمار کرونا در کشور| ۵۷۱۰ بهبودیافته و ۱۱۳۵ جان‌‌باخته + نمودار روند غربالگری در کشور

معاون بهداشت وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور گفت: ۵۷۱۰ نفر از مبتلایان به کرونا بهبود یافتند.

به گزارش مشرق، دکتر علیرضا رئیسی درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا اظهار کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۱۹۲ نفر بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۱۷ هزار و ۳۶۱ نفر رسید.

معاون بهداشت وزارت بهداشت افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۷ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به ۱۱۳۵ مورد رسید.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون ۵۷۱۰ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده‌انه و این آمار روزانه در حال افزایش است.

بر اساس نمودار زیر، تنها پنج درصد مراجعین به مراکز ۱۶ ساعته، برای بستری به بیمارستان ارجاع می‌شوند و حدود ۹۴ درصد موارد بدون مشکل بوده و با توسط پزشک توصیه به مراقبت در منزل می‌شوند.

ویروس کرونا , وزارت بهداشت ,

بر اساس اعلام وزارت بهداشت از مجموع ۱۵ میلیون بیمارغربالگری شده از لحاظ علائم بیماری کرونا، ۳۵ درصد در سامانه خودارزیابی سلامت و ۶۵ درصد در سامانه ارزیابی فعال سیب ثبت شده‌اند.

ویروس کرونا , وزارت بهداشت ,

نقشه زیر، درصد غربالگری کرونا در استان‌ها را نشان می‌دهد؛ براین اساس، نسبت جمعیتی افرادی که از نظر ابتلا به علائم بیماری کووید- ۱۹ غربالگری شده‌اند در استان‌های مختلف متفاوت است.

ویروس کرونا , وزارت بهداشت ,

همچنین بر اساس نقشه زیر، نسبت جمعیتی افرادی که برای خودارزیابی به سامانه سلامت مراجعه کرده‌اند در استانهای مختلف متفاوت است.

ویروس کرونا , وزارت بهداشت ,

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    2 2
    چرا مسئولین وزارت بهداشت در خصوص درصد بالای جان باختگان (6/5 درصد) در ایران نسبت به چین و دیگر کشورها ، توضیحی نمیدن ، آمار جان باختگان در مرکز شیوع در چین در حدود 2 درصد و در دیگر کشورها پایین تر از 2 ست .یا پروتکل های درمانی مون درست نیست یا خدمات نگهداری و درمانی در بیمارستانها .... خدا خودش رحم کنه
    • امیر IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      0 0
      بهترین پروتکل های درمانی در کنار قشر همیشه طلبکاری از مردم که عقلانی برخورد نمیکنند و پی هوس های خودشونن بهتر از این جواب نمیده، کاهلی و بی توجهی مردم رو نباید به پای سستی مسولان بهداشت گذاشت.
    • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      10 0
      آمار ایتالیا بالای 8 درصده
    • امير IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      4 0
      اين ويروس مختص ژنوم ايراني هاست وقتي پارسال گلشيفته فراهاني و چند بازيگر معروف اون ور ابي به تهيه ژنوم ايرانيان اقدام و مردم را به دادن نمونه ژنوم تشويق مي كردند وزارت اطلاعات بايد فكر امروز را مي كرد تمامي نمونه هايي كه اين بازيگران تهيه كرده اند حتما تحويل سازمان سيا داده اند اين ها بازيگران روح خود را به شبطان فروخته اند و به خاطر تهيه پول براي زندگي در اروپا و امريكا مردم خود را فروخته اند
    • IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      2 0
      چند نوع داره یا دو نوع داره ،برای ایران بدترین نوعش رو به کار بردن ،باتوجه به ژنتیک ملتها ساختنش
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      0 0
      دوست گرامی چند سال پیش؟! بود بزاق گرفتن!ولی حرفتون درسته متاسفانه.
    • IR ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
      0 0
      بیشترین تلفات مربوط به ایران و ایتالیا هست و همین موضوع احتمال حمله بیولوژیک رو تقویت می کنه.
  • IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    0 0
    تا زمانی که شهرهای بحرانی را قرنطینه نکنید وضعیت از این هم بحرانی تر میشود، مردم را باید با زور اسلحه در خانه هایشان نگه داشت. احتمال تلفات چند برابری بعد عید خیلی زیاده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس