کد خبر 1052402
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
کرونا به نیروی دریایی آمریکا رسید

نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که برای اولین بار آزمایش ویروس کرونای یکی از ملوان‌های نیروی دریایی آمریکا که سوار بر یک ناو جنگی بوده است، مثبت بوده است.

به گزارش مشرق، نیروی دریایی آمریکا روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد که برای اولین بار آزمایش ویروس کرونا یکی از ملوان‌های آمریکایی سوار بر ناو این کشور مثبت اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، آزمایش ویروس کرونا یک ملوان آمریکایی ناو جنگی آبی-خاکی در بندر «سن دیه‌گو» مثبت اعلام شده است و بنا به گفته نیروی دریایی آمریکا، وی هم‌اکنون در خانه خود در قرنطینه به سر می‌برد و آندسته از پرسنل نظامی که با وی در تماس نزدیک بوده‌اند، هشدار دریافت کرده‌اند و هم‌اکنون در خانه‌هایشان در قرنطینه هستند.

بیشتر بخوانید:

نیروی دریایی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «هیچ یک از آنها در حال حاضر در کشتی نیستند. ناوهای نیروی دریایی آمریکا به صورت روزانه فرایند پاکسازی و نظافت را به منظور سلامت و جلوگیری از شیوع این بیماری (کرونا) انجام می‌دهد».

نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که ملوان مبتلا به کرونا در ناو جنگی «یو اس اس باکسر» بوده است.

طبق این گزارش، ابتلای این نظامی آمریکایی، جدیدترین مورد از درگیری ارتش آمریکا با کرونا ویروس است و پیش از این یکی از تفنگداران آمریکایی که در یکی از سازمانهای دفاعی کلیدی آمریکا در نزدیکی پنتاگون کار می‌کرده و یک سرباز آمریکایی در دفتر ارتش آمریکا در اروپا در آلمان به این ویروس مبتلا شده‌ بودند.

ویروس خطرناک کرونا در ناو جنگی آمریکا جای نگرانی زیادی دارد زیرا ملوان‌ها در مجاورت یکدیگر کار می‌کنند و هم‌اکنون نیروی دریایی آمریکا اعلام کرده است که عملیات پاکسازی و نظافت و ضدعفونی کردن تمامی یو اس اس باکسر  انجام گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس