کد خبر 1052318
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
لوگوی پرسپولیس

‌ پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی یک تیم در صدر جدول قرار دارد اما با بحران مدیریت مواجه می‌شود برای تمام هوادارانش سوال است که چرا این قدر رفت و آمد آقایان وجود دارد.

به گزارش مشرق، ‌مجتبی محرمی درباره استعفای محمد حسن انصاریفرد از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به دلیل اختلاف با هیئت مدیره گفت: همه چیز غیرشفاف است. هیچکس راحت صحبت نمی‌کند تا ابهامات را برطرف کند. پرسپولیس به اندازه کافی مشکلات حقوقی دارد و چنین باشگاهی نیاز به آرامش از ثبات در مدیریت دارد اما عمر مدیریت به کمتر از یک سال در تیمی که به طور متوالی قهرمان می‌شود رقم می‌خورد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: آقای انصاریفرد خاک این فوتبال را خورده بود و احتمالاً بیشتر از بقیه با درد فوتبال آشنا بود. چطور می‌شود تیمی که مدام در زمین برنده می‌شود و قهرمانی برای هواداران میلیونی اش می‌آورد در داخل باشگاه مشکلات بزرگ دارد. مگر تیم‌های قهرمان نباید درآمدزایی داشته باشند پس چرا پرسپولیس هر سال به بدهی‌های میلیاردی اش اضافه می‌شود؟

بیشتر بخوانید:

۴ سناریوی فیفا برای قهرمان لیگ‌ها

وی تاکید کرد: پرسپولیس قهرمان می‌شود اما مدیران این تیم عوض می‌شوند. گاهی اوقات با تصمیم مسئولان وزارت ورزش و بعضی زمان‌ها نیز خودشان با هم مشکل پیدا می‌کنند چنین اتفاقی رقم می‌خورد. قطعاً ادامه این وضع به ضرر تیمی است که آن را در آسیا همه می‌شناسند.

محرمی درباره تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال نیز صحبت کرد و گفت: آنطور که شنیده‌ام باید اصلاح اساسنامه صورت بگیرد ولی دلیلش هم ورود فیفا به این جریان است. این فوتبال نیاز به مدیران ورزشی دارد تا بتواند راه خودش را پیدا کند در غیر این صورت هیچ تغییری را شاهد نخواهیم بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس