حسن محمدی

ملی‌پوش پیشکسوت و مربی والیبال نشسته کشورمان مدال طلای خود را به پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) در استان مرکزی اهدا کرد.

به گزارش مشرق، حسن محمدی بازیکن اسبق تیم ملی و مربی والیبال نشسته در گفتگو با وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: 10 سال عضو تیم ملی بودم و سال‌ها نیز به عنوان مربی در رده‌های مختلف سنی، در کادر فنی تیم ملی حضور داشتم.

بیشتر بخوانید:

تشکر بازیکن پرسپولیس از مدافعان سلامت

محمدی ادامه داد: در طول سال‌هایی که بازیکن بودم همراه تیم ملی در پارالمپیک ۱۹۹۲ بارسلون و مسابقات جهانی۱۹۹۴ آلمان مقام اول مسابقات را بدست آوردم. پس از آن به عنوان مربی در رقابت‌های جهانی ۲۰۰۵ اسلوونی، ۲۰۰۷ برزیل، ۲۰۰۹ ایران عنوان قهرمانی را تجربه کردم. با توجه به اینکه محلات در والیبال نشسته قدمت زیادی دارد، اکنون در لیگ برتر و دسته یک نیز به عنوان مربی تیم‌داری می‌کنم.

محمدی افزود: در حال حاضر علاوه بر مربیگری والیبال نشسته در محلات، مدیر مدرسه نیز هستم و در طول این مدت که بیماری کرونا شیوع پیدا کرد، وضعیت این بیماری و فعالیت پزشکان و پرستاران را از اخبار رسمی پیگیری می کردم و زمانی که تلاش و شهادت جامعه درمانگر کشورم را دیدم، تصمیم گرفتم با اهدا مدال طلا خودم، از زحمات آنها قدردانی نمایم و دینی که بر گردنم بود را ادا کنم.

وی تصریح کرد: به بازتاب اهدا مدالم فکر نکردم صرفا به عنوان نماینده‌ای از جامعه‌ی ورزشکاران جانباز و معلول و نیز قشر فرهنگیان با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) محلات از پرستاران با اهدا این مدال تشکر کردم.

پیشکسوت والیبال نشسته کشورمان عنوان کرد: در بخشی که بیماران کرونا بستری بودند با شرایط بهداشتی و تحت کنترل، حاضر شدم و مدالم را به آنها هدیه دادم و به پرستاران گفتم که تاکنون تصور می کردم که قهرمان این شهر هستم و اکنون با جانفشانی‌های شما دانستم که شما قهرمان امروز این کشور هستید و باید این مدال در اختیار شما باشد.

محمدی در پایان گفت: در راستای همکاری با قوانین ستاد مقابله با شیوع بیماری کرونا، بازیکنان والیبال نشسته محلات نیز در منزل تمرینات بدنسازی می‌کنند و مربیان بر برنامه و نحوه اجرای آن نظارت دارند تا ضمن عدم خروج از منزل و رعایت قوانین، آمادگی ورزشکاران کاهش پیدا نکند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس