کد خبر 1052141
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
آمریکا

آمریکا از برگزاری یک تمرین نظامی در خلیج فارس با مشارکت کشتی‌های گشتزنی ، هواپیماهای تهاجمی و تجسسی در خلیج فارس خبر داد.

به گزارش مشرق، آمریکا از انجام یک تمرین در خلیج فارس در روزهای  اخیر به منظور حفظ آمادگی نیروهای خود خبر داد.

بیشتر بخوانید:

آمریکا با بی‌توجهی به کرونا رزمایش برگزار کرد

به نوشته وبگاه «دیفنس بلاگ» در این تمرین کشتیهای گشتزنی «سایکلون» وهواپیماهای گشتزنی «پوسایدون» اولین تمرین مشترک با هواپیماهای تهاجمی «ای سی-۱۳۰ استینگر» را  برگزار کردند.

به گفته مقامات نظامی آمریکا، این تمرین که برای اولین بار برگزار شد برای افزایش قابلیتهای نظامیان آمریکایی طراحی شده است.

آمریکا به جزئیات بیشتر این تمرین هیچ اشاره ای نکرده است. آمریکا مدتی است که به بهانه تامین امنیت در منطقه، حضور دریایی خود را در خلیج فارس و اطراف آن را افزایش داده است.

به نوشته دیفنس بلاگ، یک مقام آمریکایی در زمینه برگزاری این رزمایش با استفاده از نام جعلی خلیج ع ر ب ی به جای خلیج فارس گفت، ما به همکاری با نیروهای ائتلاف برای تقویت بیشتر نیروهای خود و مقابله با انواع تهدیدها در خلیج عربی، دریای سرخ و آبهای مجاور ادامه می دهیم.

در روزهای اخیر ناوهای هواپیمابر فرانسه و آمریکا مستقر در دریای مدیترانه  تمرین مشترکی را برای حفظ آمادگی نیروهای خود به ویژه خلبانان مستقر در این دو ناو انجام دادند.

ناوهواپیمابر «یو اس اس آیزنهاور» و «شارل دوگل» فرانسه در این تمرین شرکت کردند و طی آن خلبانان این دو ناو تمرین‌های پرواز و فرود در عرشه‌های همدیگر را انجام دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ---------- IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    یه رزمایش حمل تابوت هم بذارید . فکر کنم بیشتر لازمتون می شه .
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    34 3
    سوم خردادها منتظر اشتباه تروریستهای امریکایی هستند
    • IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
      4 0
      ایول ایول. کلکسیون رو آپدیت کنیم
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    33 3
    فکر کردن چون ارتش و سپاه و جامعه ایران درگیر قضیه کرونا شدن! الان بهترین فرصت برای رزمایشه،چقدر احمق و در عین حال فرصت طلب هستند!!!
  • سهند IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    12 7
    با این بیماری همه گیر فلک ما را زمینگیر کرده وگرنه بیشه شیران کجا و رقص شغالان کجا
    • IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
      3 0
      ایران بزرگ از خلیج فارس رقم خواهد خوردانشاءالله
    • IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
      1 4
      آره همین است که شما می گویی از ده هزار کیلومتر آن سر دنیا آمدند توی آب های ایران سردار سلیمانی دوم شخص کشورتان را با چه وضعی کشتند حالا هم توی خلیج فارس پیش چشم ایرانیان مانور می دهند تو تعریف بیشهذشیران می کنی کمی بخندیم
    • IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
      1 0
      حیف شغال که به این شیاطین نسبت میدی،باز هرچی باشه یه حیون زبون بسته است ولی این جماعت رو خدا میدونه چی هستن.
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    2 0
    فروپاشی آمریکا حتمی است شاید 2020 واقعا 20 باشد منکه خیلی امیدوارم . مردم آمریکاآنوقت بامامشکلی نخواهندداشت چون خودشان تصمیم میگیرند .
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    0 0
    از زمان اباما که سیاستهای امریکا توسط ایران تعیین، و هر رفتار خوب و بد ان با اراده ایران است، میتوان امریکا را در مسیر شیطان شدن دانست. بزرگترین نقطه ضعف حکومتهای انتخابات محور، نفوذ دشمنان در انتخابات و سلطه قانونی و فتح بدون جنگ کشور است که امروزه تمام غرب و دیگر نقاط جهان بدان گرفتار است.
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    0 0
    از زمان اباما که سیاستهای امریکا توسط ایران تعیین، و هر رفتار خوب و بد ان با اراده ایران است، میتوان امریکا را در مسیر شیطان شدن دانست. بزرگترین نقطه ضعف حکومتهای انتخابات محور، نفوذ دشمنان در انتخابات و سلطه قانونی و فتح بدون جنگ کشور است که امروزه تمام غرب و دیگر نقاط جهان بدان گرفتار است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس