کد خبر 1052067
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
گزارش جدید از بازار طلا و سکه/ حباب ۲۰۰ هزار تومانی سکه/ چرا طلا گران شد؟

کشتی آرای با بیان اینکه نوسانات ارزی باعث افزایش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی شده است، گفت: حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان شده است.

به گزارش مشرق، محمد کشتی آرای، با تأکید براینکه با وجود ثبات قیمت جهانی طلا و کاهش 144 دلاری نسبت به هفته قبل شاهد افزایش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی هستیم، اظهار داشت: مهمترین عامل افزایش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی، افزایش قمیت ارز است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اشاره به آخرین قیمت های خرید و فروش سکه، گفت: قیمت طلا و سکه نسبت به دیروز با افزایش مواجه بوده است.

بیشتر بخوانید:

این فعال بازار طلا و جواهر از حباب 200 هزار تومانی برای قیمت سکه خبر داد و گفت: شاهد ایجاد حباب روی قیمت سکه هستیم که دلیل آن تسویه حساب های اخر سال است که تقاضایی در داد و ستدها ایجاد کرده است.

وی افزود: براساس آخرین دادو ستدها،قیمت سکه طرح جدید 6 میلیون و 30 هزار تومان، سکه طرح قدیم 5 میلیون و 850 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 3 میلیون و 50 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 750 هزار تومان و سکه گرمی 970 هزار تومان تعیین شده  به فروش می رسد.

کشتی آرای با اشاره به اینکه قیمت هر گرم طلای 18 عیار 592 هزار و 800 تومان است، تصریح کرد: این قیمت ها براساس اونس 1530 دلاری و دلار 15 هزار و 680 تومانی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس