کد خبر 105160
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۳

بازی های رایانه ای و ویدئویی از دیرباز تاکنون همواره جزء یکی از سرگرمی های بسیار پرطرفدار بوده اند و صنعت بازی سازی نیز از جمله صنایع پرسود در جهان به حساب می آید. یکی از کنسول های بسیار پرطرفدار در حال حاضر کنسول " Play Station 3 " ساخت شرکت " Sony " است.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، کنسول بازی ویدئویی پلی استیشن 3 یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین کنسول های بازی در سرتاسر دنیا است. شرکتهای مختلفی در زمینه طراحی بازی برای این کنسول درگیر هستند و تا به امروز بازی های بسیار زیادی را برای این کنسول به بازار عرضه کرده اند. در این مطلب که در دو قسمت تهیه شده است، قصد داریم تا شما را با پرفروش ترین بازی های کنسول پلی استیشن 3 آشنا کنیم.

MotorStorm



این بازی یکی از بهترین بازی ها در سبک مسابقه ای است که تا کنون عرضه شده است. در عین حال این بازی رکوردار داشتن بیشترین تعداد وسیله نقلیه اعم از انواع اتومبیل ، موتورسیکیلت ، کامیون های مسابقه ای و خودروهای مخصوص سطوح ناهموار است. در این بازی هدف رسیدن به جام قهرمانی با پیروزی در چندی سری از مسابقات با وسایل مختلف است. این بازی که توسط شرکت " Evolution Studios" طراحی و ساخته شده است در تاریخ 14 دسامبر 2006 به بازار عرضه شده است و 3 میلیون و 310 هزار نسخه فروش داشته است.

Uncharted 2: Among Thieves



این بازی یک اکشن سوم شخص است که داستان شخصی را روایت می کند که بایستی به دنبال گنجینه گمشده مارکوپولو برود. این بازی توسط انجام کاربران پلی استیشن در کشور انگلستان به عنوان بهترین بازی کنسول پلی استیشن در تمام دوران انتخاب شد. این بازی که توسط شرکت " Naughty Dog" طراحی و ساخته شده است در 13 اکتبر 2009 میلادی به بازار عرضه شد و توانست 3 میلیون و 800 هزار نسخه فروش داشته باشد.

Call of Duty: Modern Warfare 2



ششمین نسخه از سری بازی های " ندای وظیفه " یکی از موفقترین نسخه های این بازی بود. داستان این بازی در ادامه نسخه " MW1 " دنبال می شود. این بازی که به صورت اکشن اول شخص به بازار عرضه شده است توسط شرکت " Infinity Ward" طراحی و ساخته شده است و در 10 نوامبر 2009 میلادی به بازار عرضه شد. این بازی توانست 4 میلیون و 800 هزار نسخه فروش داشته باشد.

Gran Turismo 5 Prologue



این بازی یکی از محبوبترین بازی های سبک اتومبیل رانی است تاکنون به بازار عرضه شده است. این بازی در حقیقت نسخه ساده تر بازی " Gran Turismo 5 " است که در آن شما به مجموعه از خودروها و کامیونهای مخصوص مسابقه دسترسی داشته و به مسابقه می پردازید. این بازی که توسط شرکت " Polyphony Digital" طراحی و ساخته شده است به تاریخ 13 دسامبر 2007 میلادی منتشر شد و توانست فروشی در حدود 5 میلیون و 200 هزار نسخه داشته باشد.

Gran Turismo 5



و اما می رسیم به پرفروشترین بازی کنسول پلی استیشن 3 در تمام دوران که توانسته است بیشتر از سایر بازی ها در این کنسول فروش داشته باشد. بازی " Gran Turismo 5 " یک بازی مسابقه ای است که در آن شما طیف وسیعی از انواع اتومبیل های مسابقه ای مثل خودروهای سری مسابقات فرمول 1 ، Nascar و بسیاری خودروهای دیگر دسترسی دارید. کیفیت طراحی خودروها و توجه به جزئیات در طراحی این بازی بی نظیر است. این بازی که توسط شرکت " Polyphony Digital " طراحی و ساخته شده است به تاریخ 24 نوامبر 2010 به بازار عرضه شد و توانست فروشی در حدود 6 میلیون و 370 هزار نسخه داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس