مقیمی

مدیرعامل ایران خودرو گفت:‌ طراحی پلتفرم اختصاصی ایران‌خودرو با پوشش حداکثری استانداردها و قوانین داخلی و بازارهای صادراتی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش مشرق به نقل از ایکوپرس- فرشاد مقیمی در مراسم رونمایی از گیربکس شش سرعته دستی و اتوماتیک افزود: پلتفرم ایران خودرو ضمن دارا بودن قابلیت انطباق با قوای محرکه، عمق ساخت داخل بالایی داشته و کیفیت تولید آن در سطح کلاس جهانی است.

وی افزود: همچنین قابلیت پوشش سگمنت‌های مختلف خودرویی شامل سدان، وانت، هاچ بک و کراس اوور را خواهد داشت.

وی از تولید انبوه محصولات برمبنای پلتفرم جدید از سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: از سرمایه گذاری‌های صورت گرفته استفاده بهینه خواهیم کرد.

مدیرعامل ایران خودرو تاکید کرد: نقشه راه این خودروساز به عنوان پیش‌نیاز توسعه محصولات آینده در حوزه‌های موتور، گیربکس، خودروهای برقی و هیبریدی، تکنولوژی و محصولات جدید تدوین شد ه است.

در این مسیر، پروژه‌های توسعه‌ای جدیدی را تعریف کرده‌ایم. طراحی، توسعه و بومی‌سازی پلتفرم مطابق با اهداف استراتژیک و نقشه راه توسعه محصول و پلتفرم ایران‌خودرو و همچنین پیشرانه‌های جدید مطابق با نقشه راه قوای محرکه و مطالعات امکان‌سنجی توسعه محصولات هیبریدی و برقی از آن جمله است.

مقیمی با اشاره به این که نهضت داخلی‌سازی قطعات از اولویت‌های ایران خودرو است، خاطر نشان کرد: این شرکت با بومی‌سازی ۴۸ قطعه و هشت آیتم مواد اولیه ۵۸ میلیون یورو کاهش ارزبری عاید اقتصاد ملی کرده است.

وی خاطر نشان کرد: جهادگران تولید در ایران خودرو با تکیه برحمیت و غیرت ایرانی خود، تا ۲۸ اسفندماه برای پاسخگویی به نیاز مشتریان و عمل به تعهدات حدود ۱۲ هزار دستگاه خودرو تکمیل و روانه بازار می کنند.

مدیر عامل ایران خودرو با اشاره به این که ما همیشه عذرخواه مشتریان هستیم افزود: با تحویل این میزان تولید به مشتریان تعهدات معوقه این شرکت به ۸۳ هزار دستگاه کاهش می یابد.

وی پیش بینی کرد: تاخرداد ماه سال آینده تمامی معوقات ایران‌خودرو به روز می شود.

مقیمی عرضه ۵ محصول راناپلاس، سورن پلاس، سمند بهینه، دناپلاس اتوماتیک و ۲۰۷ پانوراما را برنامه توسعه محصول برای سال آینده دانست و گفت: چهار محصول صندوقدارK۱۳۲، کراس اوورK۱۲۵ و هاچ بک K۱۲۱ و همچنین دنای برقی نیز از بهمن سال ۹۹ تا بهمن ۱۴۰۱عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس