محمدمهدی زاهدی

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به فشار و ممانعت آمریکایی‌ها در عدم ارسال دارو به ایران، گفت: این اقدام ضد بشری و جنایتکارانه آنها ادامه توطئه بیولوژیک استکبار جهانی است.

به گزارش مشرق، محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره تحریم دارو و تجهیزات پزشکی ایران از سوی آمریکایی‌ها و جنایت جنگی محسوب شدن این اقدام ضدبشری، اظهار داشت: این اقدام ضد بشری و جنایتکارانه آنها ادامه توطئه بیولوژیک استکبار جهانی است. ساخت ویروس کرونا و چگونگی شیوع آن در دنیا از نظر بسیاری از محققان و پژوهشگران اقدامی بیولوژیک بوده که پشت آن استکبار جهانی است.

وی افزود: استکبار جهانی به هیچ وجه فکر نمی‌کرد که آثار و شیوع کرونا اینگونه علیه خودش به کار رود این در حالی است که آنها فکر می‌کردند کرونا اقتصاد چین را به زمین زده و برخی کشورها مانند کره‌شمالی، ایران و  کشورهای محور مقاومت را تحت تأثیر قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

اگر کرونا یک حمله بیولوژیک باشد

مقام رژیم صهیونیستی: کرونا یک سلاح بیولوژیکی است

رئیس کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: آمریکا هیچگاه با جبهه مقاومت و با جمهوری اسلامی که در خط مقدم این جبهه قرار دارد کنار نیامده و در فکر نابودی جمهوری اسلامی است.

** نبرد با کرونا نبرد با همه توطئه‌های استکبار است

زاهدی گفت: باید با همراهی و همدلی کرونا را در کشورمان شکست دهیم و بکوشیم با کاهش تردد مردم در مناطق مختلف به جنگ کرونا برویم.

وی تصریح کرد: نبرد با کرونا در حال حاضر نبرد با همه توطئه‌های استکباری است و باید همانطوری که در دفاع مقدس همه مردم به صحنه آمدند و توانستند در حد توانایی‌های خود اقدامات اساسی انجام دهند باید در خط مقدم مقابله با کرونا و پشت این جبهه کرونا را باور کرده و علیه آن وارد اقدامات مقابله‌ای شوند.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: عدم خروج از منزل و عدم مسافرت در مسیر پیشگیری و اقدامات مقابله‌ای کرونا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

زاهدی با اشاره به همه‌گیر شدن کرونا طبق نظر سازمان بهداشت جهانی اظهار داشت:‌وقتی شرایط اینگونه شده است تحریم دارویی و حوزه بهداشت و درمانی جمهوری اسلامی از سوی آمریکایی‌ها چه معنایی دارد؟

** آمریکا از اقدامات ضد کرونایی ایران درس عبرت خوبی می‌گیرد

وی گفت: وزارت بهداشت به تنهایی نمی‌تواند در مسیر پیشگیری و اقدام و مقابله با کرونا عمل کند لذا همه ملت بزرگ ایران و همه بخش‌های حاکمیتی و حکومتی باید در این صحنه حاضر بوده و خود را در میدان ضدکرونا ببیند.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: قطعا آمریکایی‌ها درس عبرت بزرگی را از ملت ایران در مبارزه با کرونا خواهند گرفت چرا که ایرانی‌ها در تمامی میادین جنگی اعم از 8 سال دفاع مقدس، جنگ بیولوژیک، جنگ اقتصادی و  جنگ تحریمی آماده مبارزه هستند.

وی تصریح کرد:همه ملت بزرگ ایران تمامی دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا را عملیاتی کرده و قطعا از این اقدام بیولوژیکی آمریکا و استکبار جهانی علیه کشورمان سر بلند بیرون خواهیم آمد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
    1 0
    پمپ گو، قبلاً اعلام کرد که بزودی برنامه خاصی در مورد ایران و متحدانش انجام خواهیم داد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس