کد خبر 1051080
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
فدراسیون فوتبال

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی برگزار شده است که برگزاری تا مصوبه آن و یکی از امضاها غیر قانونی بوده است.

به گزارش مشرق، همانطور که روز گذشته در گزارشی از اخطار هدایت ممبینی به ابراهیم شکوری مبنی بر رعایت ضوابط و مقررات در برگزاری جلسات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نوشتیم، باید اشاره کرد که جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به صورت غیر قانونی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید:

تذکر ممبینی به سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال

طبق دعوتی که روز سه‌شنبه از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صورت گرفت، قرار بود صبح دیروز (چهارشنبه) جلسه‌ای در آکادمی ملی فوتبال برگزار شود. ممبینی بلافاصله پس از دعوت شدن به جلسه در نامه‌ای خطاب به شکوری برگزاری این جلسه را طبق مفاد اساسنامه غیر قانونی دانست و اعلام کرد در این جلسه حاضر نخواهد شد. از آنجایی که محمود شیعی هم پس از استعفا از مدیرعاملی پیکان قانوناً نمی‌تواند در هیئت رئیسه حضور داشته باشد، در صورت عدم حضور ممبینی جلسه هیئت رئیسه فدراسیون از رسمیت می‌افتاد.

در حالی که قانوناً نباید روز گذشته جلسه‌ای تشکیل می‌شد، اما گویا اعضای متحد هیئت رئیسه تشکیل جلسه داده و در خصوص انتخابات نیز تصمیماتی اتخاذ کرده و به تصویب رسانده‌اند. موضوع از این قرار بوده که با وجود دعوت غیر قانونی از شیعی برای حضور در جلسه هیئت رئیسه، او در جلسه شرکت نکرده است و غیبت ممبینی هم جلسه هیئت رئیسه را از رسمیت انداخته است.

اتفاقات عجیب در فوتبال ایران و چند وقت اخیر فدراسیون فوتبال به همین جا ختم نمی‌شود. منابع آگاهی به خبرنگار تسنیم گفته‌اند هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای اینکه اقدام خود را برای تشکیل جلسه، تصمیم گیری و مصوبات صورت گرفته قانونی جلوه دهد، صورت جلسه تنظیم شده را نزد شیعی برده‌اند و از او امضا هم گرفته‌اند. مسئولان فدراسیون همچنان به اقدامات غیر قانونی خود ادامه می‌دهند و باید دید تا چه زمانی این اقدامات آنها ادامه خواهد داشت.

تصمیم به تعویق افتادن زمان انتخابات نیز در همین جلسه‌ای گرفته شده که از صفر تا صد آن غیر قانونی بوده است. در حالی که گفته می‌شود احتمالاً فیفا تا شنبه پاسخ نامه فدراسیون ایران را می‌دهد، اما اگر این اتفاق هم رخ ندهد باز هم اقدام غیر قانونی فدراسیون جای تامل دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس