انگلیس

در حال حاضر، تلاش‌های خدمات درمانی انگلیس بر انتشار اطلاعات دقیق و مقابله با اطلاعات دروغ درباره ویروس کرونا در فضای مجازی است.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت انگلیس اعلام کرد که ابتکار جدیدی را برای مقابله با سوءاستفاده از ویروس کرونا در رسانه‌های اجتماعی این کشور و پخش دروغ در پیش خواهد گرفت.

پایگاه خبری "گاردین" در گزارشی نوشت، به گفته کارشناسان انگلیسی، تلاش‌های هماهنگی برای گسترش دروغ درباره‌ی ویروس کرونا در رسانه‌های اجتماعی این کشور انجام شده است؛ این اطلاعات گمراه کننده در درجه اول از طریق «پچ‌پچ» های مردمی پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جهش قابل توجه شمار مبتلایان به کرونا در انگلیس

علی علیزاده: بمب کرونا به زودی در انگلیس منفجر خواهد شد

معاون وزیر بهداشت انگلیس کرونا گرفت

در حال حاضر، تلاش‌های خدمات درمانی انگلیس بر انتشار اطلاعات دقیق در مورد چگونگی درمان و پیشگیری از ویروس قرار گرفته است.

سخنگوی وزارت بهداشت انگلیس روز سه‌شنبه ۱۰ مارس در گفتگو با رسانه‌ها گفت: « وزارت بهداشت با اطلاعات غلط و دروغ در رسانه‌ها و فضای مجازی مبارزه می‌کند؛ این وزارت‌ خانه با همکاری توئیتر حساب جعلی‌ای را که اطلاعات غلط و کذب در مورد آمار مبتلایان به ویروس کرونا منتشر می‌کرد را بسته است.»

این نهاد همچنین با شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی همکاری می‌کند تا بیش از ۸۰۰ حساب متعلق به وزارت بهداشت انگلیس که اطلاعات قابل اعتمادی را منتشر می‌کنند، به مردم معرفی کند.

این وزارت‌خانه در حال حاضر با شرکت‌های گوگل، توئیتر و فیسبوک همکاری دارد تا اطلاعات دقیق و صحیحی را منتشر کرده و به دست شهروندان انگلیسی برساند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس