شهید غلامرضا وثوقی کیا

همسر شهید خدمت وثوقی‌کیا با اشاره به اینکه شوهرم عاشق کارش بود تصریح کرد: شهید وثوقی‌کیا خود مریض بود و حال مساعدی نداشت اما در همین شرایط در محل کار و بالین بیمار حاضر می‌شد.

به گزارش مشرق، افسانه نُصحَتی امروز در پی موافقت رهبر انقلاب مبنی بر شهید محسوب شدن مجاهدان خدمت اظهار کرد: همسرم پرستار بیمارستان آریا و پور سینا بود و حدود ۲۷ سال در حوزه سلامت خدمت کرد که در وصف روحیات شهید زبان قاصر است.

بیشتر بخوانید:

 سپاه تاکنون ۵ شهید خدمت جهاد سلامت داشته است

«مدافعان سلامت»، «شهید خدمت» محسوب می‌شوند

وی با بیان اینکه راجع به خصایص و ویژگی‌های شهید باید از همکارانش بپرسید، افزود: وی بسیار مردم‌دار بود و از خدمت به مردم هیچ‌گاه خسته نمی‌شد.

همسر پرستار شهید غلامرضا وثوقی کیا با اذعان به اینکه برای ما تنها لقب شهادت مهم نیست، گفت: مهم‌تر از شهادت برای ما روح خدمتگزاری شهید بود که بسیار ارزشمند است.

نصحتی با اشاره به اینکه همسرم عاشق کارش بود و پرستاری را با عشق و علاقه شدید قلبی انجام می‌داد، تصریح کرد: شهید وثوقی کیا خود مریض بود و حال مساعدی نداشت اما در همین شرایط در محل کار و در بالین بیمار حاضر می‌شد و کارش رو به بهترین شکل نیز انجام می‌داد.

وی با بیان اینکه یک دختر ۲۴ ساله و یک پسر ۲۰ ساله حاصل زندگی مشترکشان بوده، افزود: فرزندانم روحیات بسیار نزدیکی با پدرشان دارند چون ایشان اجتماعی بود و روحیه مردم‌دار و خدمتگزاری داشت.

همسر شهید خدمت غلامرضا وثوقی کیا با تقدیر از خدمات شبانه‌روزی کادر درمان ازجمله پرستاران، بیان کرد: من دو هفته در بیمارستان آریا در کنار همسرم بودم و به عینه شاهد خدمات بشمار پرستاران و کادر درمانی بوده‌ام، کارشان واقعاً قابل‌تحسین است.

نصحتی با تقدیر از تمامی کادر درمانی گیلان گفت: من دست پرستاران و خادمان کادر درمانی را می‌بوسم چون این قشر با کمترین امکانات در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه پرستاران جان خود را درراه خدمت به بیماران گذاشته‌اند، تصریح کرد: من در زمان بستری همسرم در بیمارستان بیش از وی، برای پرستاران زحمت‌کش دعا می‌کردم تا خداوند این قشر را که جانشان را به دست گرفته‌اند و به مردم خدمت می‌کنند را حفظ کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
    75 0
    اجر آقای وثوقی با علمدار شهید کربلا
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
    51 0
    در آرامش باشی :)
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
    51 0
    خدایش بیامرزاد.
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
    0 0
    روحش شاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس