کد خبر 1050537
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
بیرانوند

گلر ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانم پول باشگاه بلژیکی به حساب بشار رسن واریز شده و از این بابت خوشحالم. از دوستان هم می‌خواهم حاشیه‌سازی نکنند!

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند که از ابتدای حضور یحیی گل‌محمدی فیکس تیم پرسپولیس بود در بازی نسبتا آسان مقابل شهرخودرو نیمکت‌نشین شد! اتفاقی که باورش سخت می‌نمود. گرچه به نظر می‌رسید علیرضا بیرانوند دلخور و ناراحت باشد، اما سکوت اختیار کرد. حرفی نزد تا حاشیه‌ای درست نشود؛ او که چندان تمایلی به گفت و گو و مصاحبه نداشت موضوع ناراحتی خود از بابت واریز پول آنتورپ به حساب آنتونی استوکس را رد کرده و گفت: «می‌دانم پول باشگاه بلژیکی به حساب بشار رسن واریز شده و از این بابت خوشحالم. از دوستان هم می‌خواهم حاشیه‌سازی نکنند!»

بیشتر بخوانید:

پشت پرده تغییرات در پرسپولیس/ پای استوکس و بیرانوند در میان است

او در مورد آنفالو کردن اکانت اینستاگرام باشگاه پرسپولیس هم گفت: «این یک موضوع شخصی بود و ربطی به استوکس یا از این حرف‌ها ندارد.»

علیرضا بیرانوند قرار بود اسفندماه به بلژیک رفته و درتست پزشکی باشگاه آنتورپ شرکت کند، اما این اتفاق نیفتاد. این گلر مطرح دراین رابطه گفت: «به دلیل شیوع کرونا این سفر احتمالاً در اردیبهشت سال آینده انجام خواهد شد.»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس