کد خبر 1049769
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
کرونا نمایه

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از ابتلای ۵۰ نفر به بیماری کرونا در استان همدان خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا، منوچهر کرمی به موارد قطعی ابتلای افراد به ویروس کرونا در استان همدان اشاره کرد و افزود: آمار مبتلایان به این ویروس در استان به ۵۰ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه براساس نتایج آزمایشگاهی در شهرستان اسدآباد ۹ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند گفت: در شهرستان بهار یک نفر، تویسرکان دو نفر، رزن پنج نفر، فامنین چهار نفر، کبودراهنگ سه نفر،  ملایر چهار نفر، نهاوند ۶ نفر و همدان ۱۵ نفر مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ظرفیت بیمارستان‌های گلستان تکمیل شد

ورود غیربومی‌ها به ایلام ممنوع شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا سایر موارد را یک نفر آن هم به دلیل ورود یک نفر از خارج استان دانست و افزود: نهایت توجه و دقت مردم فهیم استان در رعایت نکات بهداشتی و اجتناب از هرگونه مسافرت، خروج غیر ضروری از منزل، مهمانی رفتن و دعوت از مهمان می تواند در کنترل این بیماری موثر باشد.

وی درباره علت اختلاف آمار اعلام شده وزارت بهداشت که ۶۰ نفر عنوان شده با دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: به دلیل اشتباه در تجمیع موارد نمونه‌های ارسالی قبلی به آزمایشگاه تهران و همدان و بازشماری، این مغایرت رخ داده که در اعلام آمار فردا با لحاظ موارد جدید اصلاح صورت خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس