گرامیداشت روز پدر

جمعی از کادر پزشکی بیمارستان‌های بابل از خط مقدم جنگ با ویروس کرونا روز پدر را تبریک گفتند و گرمی آغوش پدر را پس از سلامتی همه ایرانیان ، یک دل سیر آرزو کردند.

به گزارش مشرق، در این روزها کادر پزشکی بابل که با ویروس کرونا دسته و پنجه نرم می کنند به خاطر مسائل شغلی و هشدارهای بهداشتی فرصت حضور در منزل پدر را نیافتند و با استفاده از فضای مجازی از خط مقدم در بیمارستان ها روز پدر را با دست نوشته هایی به صورت نسخه پزشکی تبریک گفتند.

هر چند در روزهای اخیر انتقال ویروس کرونا به برخی از اعضای کادر درمانی ، بسیاری از شهروندان این شهرستان را نگران کرده است اما جمع زیادی از پرستاران و پزشکان بابلی با روحیه بالا به صورت شبانه روزی در حال خدمت به هم استانی ها خود هستند.

در این بین انتشار دل نوشته یکی از پزشکان در فضای مجازی بسیار مورد استقبال کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

حامد درزی یکی از پرستاران  بیمارستان روحانی بابل خطاب به پدرش نوشت : " همیشه همین چیزهای کوچک‌ به دل آدم می چسبد، یک دوستت دارم ساده، یک آغوش گرم و صمیمانه و شاید یک محبت پدر و پسرانه! . تفاوت کار ما با آن سرباز جنگی که بند پوتینش را محکم می کند و به میدان جنگ می رود غیر قابل توصیف است، حداقل منِ کوچک هیچ وقت خودم را با یک سرباز وطن که جانش را در برابر توپ و تانک و نارنجک می گذاشت مقایسه نخواهم کرد و خودم را لایق این همه ستایش نمی دانم ، ولی امروز آرزو داشتم یک  سرباز جنگی باشم، سربازی که بعد از محکم کردن بند پوتین و بستن کلاه و کمربند رزمی اش، می تواند حداقل برای آخرین بار هم که شده  پدرش را در آغوش بگیرد و به میدان نبرد برود. پدرعزیزم، من هم اکنون مشغول نبردی  ناجوانمردانه هستم، نبردی که آغوش پدرانه ات را از من گرفته است، ولی با تمام وجودم  دوستت دارم و در این روز عزیز بهترین ها را برایت آرزو می کنم."

درزی در انتها دل نوشته اش خطاب به پدرش ، نوشت : از تمامی عزیزانی که پدرشان را از دست دادند و مدت هاست از نعمت آغوش گرم پدر محروم هستند معذرت می خواهم.

در حال حاضر بیش از ۳۲۰ بیمار مشکوک به کرونا در بابل با در نظر گرفتن ۴۰۰ تخت در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل اعم از مرحوم میناگر، شهید یحیی نژاد و آیت الله روحانی بابل  تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

برخی گزارش های مردمی و نیز تحقیقات میدانی خبرنگار ایرنا در بابل هم حاکی از بستری شدن چند مسئول و تعدادی از کادر درمانی بابل به خاطر ابتلا به کرونا در مراکز درمانی یا منازلشان است.

در حال حاضر وضعیت بابل قرمز اعلام شد و مسئولان از مردم و شهروندان خواستند برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ جان عزیزانتان از منزل خارج نشوید و بهداشت فردی را به طور کامل رعایت کنید.

شهرستان ۵۳۶ هزار نفری بابل دارای شش بخش و هفت شهر می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
    9 0
    مسوولین بی عرضه ای که می‌گفتند نیازی به قرنطینه نیست الان جواب بدن، چرا همه شون لال مردن، دولت بی لیاقت.
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
    22 0
    این وضعیت های قرمز از تدبیر روحانی و وزیر کشورش هست که تمامی شهرها و استان های سفید را رنگی کنند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس