کد خبر 1049516
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴
نظامیان صهیونیست

شماری از تک تیراندازان ارتش رژیم صهیونیستی به جنایت خود در هدف قرار دادن عمدی شرکت کنندگان در راهپیمایی مسالمت آمیز بازگشت و شکستن محاصره نوار غزه اعتراف کردند.

به گزارش مشرق، روزنامه هاآرتص در گزارشی به نقل از تک تیراندازان صهیونیست نوشت آنها اذعان کردند که عمدا تظاهرات کنندگان فلسطینی را در جریان مشارکت در راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره در حالی که مسالمت آمیز بود، هدف قرار می‌ دادند.

این رسانه نوشت یکی از این نظامیان به نام آیدن، به عنوان تک تیرانداز در تیپ پیاده گولانی گفته است زمانی که در طول مرزها با نوار غزه مستقر می‌شد، ماموریت مقابله با تظاهرات کنندگان فلسطینی را داشت.

بیشتر بخوانید:

چرا امریکا از خرید پدافند گنبد آهنین انصراف داد؟ +عکس

انصراف پنتاگون از خرید سامانه موشکی گنبد آهنین

آیدن اعتراف کرده که طی مدت حضورش در این مناطق، ۵۲ فلسطینی را با قناصه خود هدف قرار داده و پوکه‌هایش را هم نگه داشته است.

این نظامی تک تیرانداز صهیونیست به تعداد فلسطینیانی که با سلاح خود قرار داده، افتخار می‌کند و می‌گوید همقطارانش، وی را لقب قاتل داده‌اند.

راهپیمایی‌های بازگشت از روز زمین در مارس ۲۰۱۸(فروردین ۹۷) آغاز شد و به صورت هفتگی روزهای جمعه برگزار می‌شد و در نتیجه حملات نظامیان صهیونیست به شهادت ۲۱۵ فلسطینی و زخمی شدن حدود هشت هزار نفر منجر شد.

اعتراف افسر صهیونیست به توانمندی بالای حماس

یک کارشناس نظامی صهیونیست به توان بالای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) برای دفاع از مردم فلسطین در نوار غزه در برابر تجاوزگری و ماجراجویی‌های مستمر رژیم اشغالگر قدس اعتراف کرد.

تال لیورام اذعان کرد جنبش حماس بار دیگر قدرت خود برای آتش بس در نوار غزه را در صورتی که اراده کند، اثبات کرد.

گانتس : نتانیاهو آماده‌ آتش زدن همه چیز برای نجات خود از محاکمه است

نتایج تقریبا نهایی سومین انتخابات پیاپی کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی که دوشنبه دوم مارس(دوازدهم  اسفند) برگزار شد، افزایش وضعیت قطب بندی شدید در داخل رژیم اشغالگر را در حالی نشان داد که ناظران گمان می‌کردند که پایان خواهد یافت و آتش اختلافات را خاموش خواهد کرد.

در این چارچوب بنی گانتس رئیس حزب کاحول-لاوان(آبی سفید) رژیم صهیونیستی سرسخت‌ترین رقیب بنیامین  نتانیاهو برای کسب قدرت گفته است نتانیاهو نتایج انتخابات را نادیده می‌گیرد و آماده است برای جلوگیری از محاکمه شدن خود همه چیز را به آتش بکشد.

گانتس در صفحه شخصی خود در فیسبوک اظهار داشت نتانیاهو که نبرد انتخاباتی را مدیریت کرد به پست‌ترین حالت از فحاشی و اتهام زنی و آبروریزی رساند، او برای سومین بار پیاپی در کسب ۶۱ کرسی شکست خورد که هدف وی کسب این تعداد کرسی برای تضمین مصونیت بود، او اکنون آتش خشونت و افراط گرایی را شعله‌ور می‌کند و به برهم زدن قواعد بازی چشم دوخته است.

حزب کاحول-لاوان(آبی سفید) به ریاست گانتس تلاش می‌کند قانونی را تصویب کند تا بر اساس آن مانع تشکیل دولت توسط نتانیاهو به سبب پرونده‌های فسادی که با آن روبرو است، شود.

قرار  است هفدهم مارس جاری، محاکمه نتانیاهو در  ارتباط با پرونده‌های فساد همچون رشوه و کلاهبرداری آغاز شود و انتظار می‌رود محاکمه وی چندین ماه طول بکشد. هیچ قانونی در رژیم صهیونیستی وجود ندارد که مانع مکلف شدن فرد متهم به فساد برای تشکیل  دولت شود یا مانع تصدی این سمت باشد، حتی در صورتی که از وی دادگاه  عالی رژیم محکوم شده باشد.

نتانیاهو نیز به نوبه خود، گانتس را متهم کرد که برای تشکیل دولت مبتنی بر فهرست مشترک عربی که ۱۵ کرسی کسب کرد، تلاش می‌کند. وی افزود دولت متکی به فهرست(مشترک عربی) برای اسرائیل خطرناک است.

نتانیاهو در ادامه تشدید جنگ قدرت میان سران رژیم اشغالگر درباره رقیب خود گفت تلاشی برای سرقت انتخابات صورت گرفته، گانتس پیش از انتخابات وعده داد که دولت را با تکیه بر فهرست مشترک تشکیل ندهد، ولی اکنون برای تشکیل دولتی که برای اسرائیل خطرناک است، تلاش می‌کند.

پنجشنبه پانزدهم اسفند کمیته مرکزی انتخابات رژیم صهیونیستی نتایج نهایی غیر رسمی انتخابات اخیر را اعلام کرد که بر اساس آن حزب لیکود به ریاست نتانیاهو به ۳۶ کرسی و حزب کاحول-لاوان(آبی سفید) به ریاست بنی گانتس به ۳۳ کرسی دست یافته است.

بر اساس آمار اعلام شده، هیچ یک از دو اردوگاه اصلی صحنه سیاسی رژیم صهیونیستی یعنی راستگرایان به ریاست نتانیاهو با ۵۸ کرسی و چپ ها به ریاست بنی گانتس قادر به تشکیل دولت نخواهند بود، زیرا تشکیل دولت به ائتلافی با ۶۱ کرسی کنست نیاز دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
    2 0
    به فضل الهی ناتانیاهو فاتحه اسرائیل را خواهد خواند و به پرتغال فرار خواهد کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس