محمد صلاح لیورپول

لیورپول پس از متحمل شدن سه شکست در هفته های اخیر، توانست امروز بورنموث را در آنفیلد شکست دهد و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک تر شود.

به گزارش مشرق، لیورپول که هفته گذشته در زمین تیم قعر جدولی واتفورد با سه گل شکست خورده بود تا روند بردهای متوالی اش به اتمام برسد، امروز محکوم به شکست تیم رده هجدهمی بورنموث بود. شاگردان یورگن کلوپ که در یک ماه اخیر متحمل سه شکست در تمام رقابت ها شده اند، تنها نیاز به 4 برد برای قطعی کردن قهرمانی خود در لیگ برتر داشتند و با انگیزه نیز وارد زمین شدند و در نهایت 2-1 به برتری رسیدند.

پس از 5 دقیقه ارزیابی، این لیورپول بود که اولین موقعیت را ایجاد کرد. سانتر آرنولد از سمت راست می رفت توسط صلاح وارد دروازه شود ولی دخالت به موقع مدافع بورنموث، توپ را راهی کرنر کرد.

سه دقیقه بعد بورنموث بر خلاف جریان بازی به گل رسید. کالوم ویلسون در کورس برای تصاحب توپ با جو گومز موفق تر عمل کرد. او البته از پشت مدافع لیورپول را شارژ کرد ولی داور صحنه را خطا تشخیص نداد.

ویلسون توپ را در سمت راست به لرما رساند و او هم با یک پاس عرضی اجازه داد تا ویلسون دروازه خالی را باز کند. پس از ثبت این گل، یورگن کلوپ حیرت زده از کمک داور توضیح می خواست و عجیب اینکه وی ای آر هم روی این صحنه دخالت نکرد.

دقیقه 13 بورنموث تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفت. روی یک ارسال کرنر ناتان آکه با ضربه سر دروازه لیورپول را به شدت تهدید کرد ولی توپ پس از دخالت آدریان گلر لیورپول و نیز برخورد به تیر دروازه راهی کرنر شد.

دقیقه 17 پاس قطری آرنولد باعث شد تا فیرمینو با گلر بورنموث تک به تک شود ولی ضربه او را دروازه بان برگشت داد.

لیورپول که برای جبران، یکپارچه حمله شده بود، دقیقه 25 به گل تساوی دست یافت. روی اشتباه کوک مدافع بورنموث، فیرمینو صاحب توپ شد. او مانه را در محل مناسبی پیدا کرد و پاس مانه به صلاح در نهایت با شوت زمینی ستاره مصری همراه شد تا گل تساوی به ثمر برسد.

دقیقه 32 لیورپول به گل دوم رسید. ویرژیل فن دایک در میانه زمین توپگیری کرد و بلافاصله با یک پاس عمقی مانه را روانه دروازه کرد و او هم در مصاف تک به تک توانست گلزنی کند و قرمزها را پیش بیندازد.

نیمه اول در نهایت با برتری 2-1 لیورپول به اتمام رسید.

لیورپول نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد ولی تا دقیقه 60 شاهد موقعیت خاصی روی دروازه بورنموث نبودیم.

دقیقه 61 روی یک غافلگیری، لیورپول چیزی تا دریافت گل تساوی فاصله نداشت. فریزر در مصاف تک به تک توپ را از روی سر آدریان عبور داد اما جیمز میلنر به شکلی فوق العاده توپ را از روی خط دروازه به بیرون کشید و ناجی تیمش شد.

دقیقه 67 روی ارسال کرنر آرنولد، لیورپول می توانست به گل سوم برسد ولی ضربه سر فن دایک را سنگربان بورنموث مهار کرد.

دقیقه 70 روبرتو فیرمینو در چند قدمی دروازه ضربه اش را زد ولی توپ از سمت دیگر راهی اوت شد. سه دقیقه بعد شوت از راه دور سادیو مانه با بدشانسی به تیر افقی برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقایق پایانی پرفشار سپری شد. ابتدا روی یک صحنه آکه در شلوغی مقابل دروازه لیورپول می توانست کار را تمام مند ولی فن دایک به موقع توپ را دور کرد هرچند که کمک داور اعلام آفساید کرده بود. یک دقیقه بعد فیرمینو از چند قدمی دروازه توپ را به آسمان زد.

در نهایت این بازی نزدیک و نفسگیر با برتری لیورپول به اتمام رسید تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک تر شوند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس