کد خبر 1049354
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
اجرای محدودیتهای رفت و آمد در جاده‌های خراسان‌ رضوی آغاز شد

محدودیتها ترافیکی برای کاهش رفت و آمدهای خودرویی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس عامل بیماری همه‌گیر کرونا در ۱۴ نقطه از مبادی ورودی استان و و همچنین کلانشهر مشهد اجرا می‌شود.

 به گزارش مشرق، سرهنگ هادی امیدوار روز شنبه افزود: تمهیدات و محدودیتها ترافیکی برای کاهش رفت و آمدهای خودرویی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس عامل بیماری همه‌گیر کرونا در ۱۴ نقطه از مبادی ورودی استان و و همچنین کلانشهر مشهد اجرا می‌شود لذا گروههای ماموران پلیس‌ راه برای نظارت بر اجرای آن همه این نقاط مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: در چارچوب اجرای این طرح با متوقف کردن خودروها، بررسیهای لازم و ویژه توسط عوامل امور بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس عامل بیماری کرونا صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

با اتوبوس می‌شود به استان‌های شمالی رفت؟

رییس پلیس‌ راه خراسان‌ رضوی گفت: همچنین تمهیدات و محدودیتها ترافیکی برای کاهش رفت و آمدهای خودرویی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس عامل بیماری همه‌گیر کرونا از ورود اتباع خارجی غیرمجاز و نیز رانندگان و سرنشینان خودروهایی که بدون علت موجه و ضرورت راهی جاده شده‌اند، جلوگیری می‌شود.
بر اساس آمار وزارت بهداشت و درمان تاکنون نتیجه آزمایش ۸۹ فرد مبتلا به ویروس عامل بیماری کرونا در خراسان رضوی مثبت بوده است.

بنا به اعلام مسوولان بهداشتی خراسان رضوی اوج شیوع ویروس عامل بیماری کرونا ظرف دو روز اخیر در این استان آغاز شده لذا خراسان رضوی در مقطع حساس قرار گرفته است. مردم در این شرایط می‌بایست تا حد ممکن از خانه خارج نشده و با جدیت به همه توصیه‌های طبی پیشگیرانه عمل نمایند. 

شستن مرتب دستها، پرهیز از حضور در هر اجتماع، استفاده از ماسک، رعایت بهداشت فردی از سوی آحاد جامعه به ویژه مبتلایان به سرماخوردگی توصیه‌های جدی و بسیار مهم وزارت بهداشت برای پیشگیری هستند. 

استان ۱۱۸ هزار و ۸۵۱ کیلومتر مربعی خراسان رضوی شاما هفت درصد مساحت کشور، ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر جاده شامل ۶ هزار و ۴۲۳ کیلومتر جاده بین‌ شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی دارد. 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس