کد خبر 1049266
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
ورود به کربلا به مدت یک‌ هفته متوقف شد

به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، ورود به کربلا به مدت یک هفته متوقف شد و نه تنها زائران کشورهای دیگر بلکه سایر استان‌های عراق نیز نمی‌توانند به کربلا سفر کنند.

 به گزارش مشرق، هم‌زمان با ایام پرفضیلت ماه رجب و در آستانه ولادت حضرت علی (ع)، به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، ورود به کربلا ممنوع شد.

استاندار کربلا با اعلام ممنوعیت ورود به استان کربلا اعلام کرد: «در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ورود شهروندان دیگر استان‌های عراق به کربلا  به مدت یک هفته ممنوع است».

بیشتر بخوانید:

این تصمیم به منظوز جلوگیری از شیوع مرونا در عراق ومبارزه با این‌ویروس اتخاذ شده است. بر همین اساس بسیاری از افراد که قصد تشرف به کربلا و زیارت امام حسین (ع) را در این ایام داشتند، نمی‌توانند وارد کربلا شوند. این امر در حالی است که روزانه حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) توسط خادمان ضدعفونی می‌شود و کربلا در آستانه ولادت امام علی (ع) از هفته گذشته در حال آماده‌سازی به منظور حضور زائران حسینی بود.

سفر ایرانیان به عتبات از اوایل اسفندماه متوقف شد و بسیاری از زائران وعاشقان حسینی که مشتاق زیارت اعتبات مقدسه عراق در ماه رجب بودند، در انتظار برقراری این سفر هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس