image.png

او پس از رویداد "تسخیر" نیز، هیچگاه به سان برخی دوستان سابق اش، از نظام طلبکار نشد و در صورت برآورده نگشتن تمنیات خویش، به وادی تجدید نظرطلبی و توبه از انقلاب در نیفتاد!

به گزارش مشرق، محمدرضا کائینی فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در اینستاگرامش نوشت:

تصویر فوق آمده، مرحوم حسین شیخ الاسلام را در حالی ثبت کرده که در یکی از نشست های مطبوعاتی دانشجویان پیرو خط امام، برگی از اسناد سفارت سابق آمریکا را به خبرنگاران نشان می دهد. معصومه ابتکار در کنارِ دست او، در حال ترجمه است. فروز رجایی فر و عبدالرضا میرزایی هم هستند.

در میان آنان که در آن روزگار عنوان "دانشجوی پیرو خط امام" را سر دست گرفته بودند، شیخ الاسلام سابقه سیاسی و انقلابی چشمگیر تری داشت. حضور فعال در انجمن های اسلامی دانشجویان آمریکا، تنها یک فقره از آن بود. او پس از رویداد "تسخیر" نیز، هیچگاه به سان برخی دوستان سابق اش، از نظام طلبکار نشد و در صورت برآورده نگشتن تمنیات خویش، به وادی تجدید نظرطلبی و توبه از انقلاب در نیفتاد! در دوره فعالیت دیپلماتیک، همچنان پیگیر سودای شیرین دوران جوانی خود، یعنی حمایت از جنبش های آزادیبخش اسلامی بود و به حزب الله لبنان و ایضا گروههای مبارز فلسطینی، فراوان مدد رساند. او در تمامی ادوار زندگی، یک "آرمان گرای تمام" بود.خدایش در جوار رحمت خویش جای دهد.

پی نوشت: تاکنون دو تن از حاضران در این عکس تاریخی، به کرونا مبتلا شده اند و یکی از آن دو، بدرود حیات گفته است. خداوند عاقبت بقیه را به خیر دارد و ایضا صاحب این قلم را که در روزهای اخیر، مرثیه نگارِ رفته گانِ کرونا شده است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    89 5
    روحش شاد ویادش گرامی
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    0 0
    خدا رحمتش کنه . روحش شاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس