کد خبر 1048443
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
پرداخت حقوق

با نزدیک شدن به ایام پایانی سال ۹۸، کارکنان دولتی این روزها در پی زمان واریز حقوق اسفندماه هستند.

 به گزارش مشرق، با گذر از بهمن و واریز حقوق به علاوه عیدی کارکنان دولتی، اعم از لشکری و کشوری این روزها حرف از واریز حقوق اسفند تا قبل از پایان سال می‌شود.

این موضوع سالیان گذشته نیز مورد توجه و پیگیری عموم مردم قرار گرفته بود و این روزها نیز نقل محفل هاست. سال گذشته دولت  نیز زمان واریز حقوق اسفند برای کارکنان را از ۱۵ تا ۲۰ اسفند اعلام کرده بود.

بیشتر بخوانید:

یک منبع آگاه گفت: حقوق اسفند  کارکنان دولتی از ۱۵ تا ۲۰ اسفند سال ۹۸ واریز و توسط کارکنان دولت برداشت خواهد شد.

سازمان‌های دولتی و نیمه دولتی بنابر بر اختیارات و برنامه ریزی‌های درون سازمانی خود، زمان واریز حقوق کارکنانشان را از ۱۵ تا ۲۰ اسفند عملیاتی می‌کنند تا این قشر توان برنامه ریزی برای خریدهای عیدانه خود را داشته باشند.بیشتر بخوانید: زمان واریز عیدی کارکنان دولت مشخص شد

همچنین گفتنی است، رقم عیدی امسال کارکنان دولت معادل یک میلیون و دویست هزار تومان تعیین و به آن‌ها پرداخت شد و سال آینده دولت قصد دارد تا به میزان ۱۵ درصد به حقوق کارکنان خود بیافزاد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    3 0
    ازالطاف شیخنا حقوقا اینقدر کافیو وافیست که اگه 3 ما هم حقوقا عقب بیفته میشه یاش سرکرد.اینا مثل احمدی نژاد گدا پروری نکردن.بجاش کدخدا وارباب پروری کردن
  • حسن IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    2 0
    ضمن سلام بنده مستمری بگیربیش از900هزارتومان قسط میدم که ازحقوق اداره کاری 1700هزارم کم میشه حالا خودتان واقفیدچه برمن میگذره باتوجه به اینکه بسته حمایتی هرگزنگرفتم لذازیر3000000تومان گره گشانیست!
  • عبدالله مومن IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    5 0
    بهتر نیست حقوق اسفند امسال را اسفند سال آینده بدهند تا دوبرابر شود؟! هههههههههههه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس