کد خبر 104843
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۳

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی این سیستم را باعث تسریع و تسهیل خدمات رسانی به مردم، شفاف سازی، کاهش زمان مراجعه مشتریان، عدم نیاز به حضور فیزیکی، کاهش هزینه شرکت در مزایده و رقابتی شدن خرید کالا دانست.

به گزارش مشرق، اردشیر محمدی در گفتگو با مهر در مورد برگزاری مزایده‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به صورت الکترونیکی گفت: در حال حاضر بخشی از کار سازمان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه فروش و مزایده کالا توسط سازمان از طریق سایت و روزنامه‌ها انجام می شود، افزود: امکان رویت کالا توسط سیستم الکترونیکی امکان پذیر است.

وی با اشاره به اینکه حتی مشتری می تواند قیمتی برای کالا از طریق این سیستم پیشنهاد کند، تصریح کرد: در گذشته نیاز بود که مشتریان برای ارائه پیشنهاد قیمت به سازمان اموال تملیکی استان خود مراجعه کنند اما این نیاز هم اکنون از بین رفته است .

محمدی این کار را باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان دانست و افزود: با توسعه سیستم برگزاری مزایده ها به صورت الکترونیکی پرداخت ها نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهارداشت: با راه اندازی کامل این سیستم از ابتدا تا انتهای مزایده به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. وی از تکمیل شدن این سیستم در نیمه اول سال آینده خبر داد و گفت: بر این اساس یک پروژه ملی برای سازمان تعریف کرده ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس