موسی ابومرزوق

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تاکید کرد نتایج انتخابات رژیم صهیونیستی و پیشتازی راستگرایان اسرائیلی به وضوح نشان می دهد که هیچ فرقی میان دو رقیب(نتانیاهو و گانتس) وجود ندارد.

به گزارش مشرق، «موسی ابومرزوق» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت هر دو طرف(نتانیاهو و گانتس) دشمنان ملت فلسطین و مسئله ملی هستند و حقوق فلسطینیان را به رسمیت نمی شناسند.

ابومرزوق خاطر نشان کرد نکته مهم، موضع رهبران فلسطینی در تکیه بر ملت و وحدت و رها کردن اوهام دل بستن به دشمنان و توافق بر سر برنامه فراگیر ملی وشیوه مبارزاتی برای تحقق حقوق است.

بیشتر بخوانید:

هنیه: نتیجه ۲۵ سال همکاری با اسرائیل معامله قرن شد

جنبشهای حماس و جهاد اسلامی و دیگر گروههای فلسطینی هم با بیان اینکه هیچ تفاوتی میان اردوگاه نتانیاهو و گانتس از نظر دشمنی با ملت فلسطین و حقوقشان وجود ندارد بر ضرورت ادامه مبارزه و مقاومت تا بیرون راندن کامل اشغالگران تاکید کردند.

محمد الهندی عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی هم تاکید کرد نژادپرستی در رژیم صهیونیستی ریشه دوانده به طوری که همه سران این رژیم برای الحاق کرانه باختری به مناطق اشغالی مسابقه می دهند و به ریختن خون فلسطینیان هم مباهات می کنند.

الهندی که در واکنش به نتایج اولیه انتخابات کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی سخن می گفت، در اشاره به کمیته ای که تشکیلات خودگردان فلسطین برای ارتباط با صهیونیستها تشکیل داده است، اظهار داشت هر کس که بر ارتباط با افکارعمومی صهیونیستی از طریق کمیته ارتباط یا ازسرگیری مذاکرات با گانتس(رقیب نتانیاهو) تکیه کرده، باید در محاسبات خود تجدید نظر کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس