کد خبر 1048145
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
AFC

رسانه‌های چینی از توافق جمعی فدراسیون‌های فوتبال آسیا برای انتقال بازی‌های باقی‌مانده جام جهانی ۲۰۲۲ به ماه‌های اکتبر و نوامبر خبر دادند.

به گزارش مشرق، پس از برگزاری جلسه روز گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور نمایندگان فدراسیون‌های شرق آسیا این قاره توافق جمعی برای انتقال بازی‌های 4 هفته پایانی مرحله انتخابی جام جهانی 2022 به ماه‌های اکتبر و نوامبر حاصل شد.

 

بر اساس گزارش رسانه‌های چینی از جمله SINA، هرچند کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته میزبان نمایندگان شرق این قاره بود اما امروز نمایندگان رسمی سایر کشورهای آسیا موافقت خود را با تعویق بازی‌های باقی‌مانده‌ انتخابی جام جهانی 2022 از ماه‌های مارس، ژوئن و سپتامبر به ماه‌های اکتبر و نوامبر (مهر و آبان سال 99) اعلام کردند. قرار است پس از جلسه دوم کنفدراسیون فوتبال آسیا با فدراسیون‌های غرب این قاره در هفته آینده تصمیم نهایی اتخاذ و به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) ارسال شود.

بیشتر بخوانید:

ایران به دنبال تعویق مقدماتی جام جهانی؟

نمایندگان فدراسیون‌های فوتبال کره‌جنوبی و ژاپن در جلسه روز گذشته پیشنهاد لغو بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022 در ماه مارس و حفظ برنامه بازی‌های ماه ژوئن را ارائه دادند. در این میان سایر فدراسیون‌ها با هراس از عدم کنترل لازم توسط برخی کشورها در مبارزه با گسترس ویروس کرونا مخالفت خود را با طرح کره‌جنوبی و ژاپن اعلام کردند.

قرار است مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 فروردین و خرداد سال 99 برگزار شود. این  در حالی است که رسانه‌های چینی از برگزاری مسابقات در ماه‌های مهر و آبان سال آینده خبر می‌دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس