کد خبر 1047975
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
حسین روحانی

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه که به همراه تیمش عازم رقابت های لیگ جهانی اتریش شده بود، علی رغم اینکه ۳ ماه است به ایران نیامده، به بهانه مبارزه با کرونا اجازه ورود به مسکو را دریافت نکرد.

به گزارش مشرق، حسین روحانی در این باره اظهار کرد: با پایان رقابت های لیگ جهانی در اتریش عازم مسکو شدیم اما ماموران فرودگاه مسکو از ورود من جلوگیری کردند و در حال حاضر بیش از ۱۰ ساعت است که در یک محیط ۳۰ متری در فرودگاه بدون هیچ آب و غذایی قرنطینه شده ام. 

بیشتر بخوانید:

روحانی سرمربی تیم ملی کاراته روسیه شد

*هر چه می گویم ۳ ماه است به ایران نرفته ام گوششان بدهکار نیست

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه افزود: من ۳ ماه است که اصلا به ایران نیامده ام و آن موقع که ایران بودم هیچ بحثی درباره ویروس کرونا نبود. در این ۳ ماه در روسیه بودم اما هر چه به آن ها می گویم قبول نمی کنند.

* روس ها می گویند ورود ایرانی ها از هر کجای دنیا ممنوع!

مربی سابق تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: روس ها می گویند به ما گفته اند به هیچ ایرانی از هر کجای دنیا اجازه ورود به خاک روسیه را ندهید. برای آن ها جان شهروندانشان بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد و اصلا با اینگونه موارد شوخی ندارند و توصیه پذیر هم نیستند. شانس آوردم من را به ایران دیپورت نکردند و به من گفتند می توانی از همان اتریش که به مسکو آمدی به همانجا یا هر کجای دیگه بروی اما اجازه ورود به روسیه را نداری.

*حتی غذا هم به من نمی دهند!

وی درباره شرایطش در فرودگاه مسکو نیز گفت: الان بیش از ۱۰ ساعت است که در یک فضای حدودا ۳۰ متری من را نگه داشته اند. به آن ها گفتم ۱۲ ساعت است هیچ چیزی نخورده ام و خیلی گرسنه هستم اما اصلا توجهی نمی کنند و هیچگونه خدماتی ارائه نمی کنند. اینجا هیچ چیز در دسترس نیست. در حقیقت بدون آب و غذا گیر افتاده ام و فعلا بلاتکلیف هستم. 

* برای استفاده از سرویس بهداشتی هم مامور همراهیم می کند

روحانی افزود: شرایط بگونه ای است که حتی وقتی می خواهم از سرویس بهداشتی هم استفاده کنم یک مامور من را همراهی می کند. یک ایرانی دیگر نیز مثل من اجازه ورود نداشت و ۳ شبانه روز در فرودگاه مسکو گیر افتاده بود تا اینکه دقایقی قبل مجبور شد به قرقیزستان برود.

*اینجا قانون حرف اول و آخر را می زند

روحانی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان فدراسیون کاراته روسیه اقدامی برای حل این مشکل انجام داده اند یا خیر، گفت: رییس فدراسیون کاراته روسیه فردی بسیار با نفوذ در این کشور محسوب می شود تا جاییکه رابطه بسیار نزدیکی نیز با ولادیمیر پوتین دارد اما اینجا قانون بالاتر از هر چیزی است و نمی توان با پارتی بازی کاری را پیش برد. رییس فدراسیون شخصا با من تماس گرفت و از اتفاق پیش آمده اظهار تاسف و عذرخواهی کرد و گفت چاره ای برای حل این مشکل پیدا خواهد کرد.

*به احتمال زیاد به استونی می روم

سرمربی تیم ملی کاراته روسیه در پاسخ به این سوال که با این اوصاف چه برنامه ای دارد، گفت: به احتمال زیاد به استونی می روم و فدراسیون روسیه در تلاش است تا بلیط سفر به استونی را برایم بگیرد، چرا که قصد داریم از چند روز دیگر در این کشور اردوی خود را برگزار کنیم و از آنجا عازم رقابت های قهرمانی اروپا در آذربایجان شویم. اگر بلیط برای سفر به استونی مهیا نشود به اتریش بازمی گردم. از آنجا که شانسی برای کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ نداریم به آخرین مرحله رقابت های کسب سهمیه در مراکش حضور نخواهیم داشت و خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی اروپا آماده می کنیم. هدف ما کسب سهمیه از رقابت های پاریس در اردیبهشت ماه سال آینده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    بفرما اینم از روسیه. ایران دیگه ابرویی نداره
    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      70 9
      چی می گی جونور می گم کرونا بیاد سراغتا
    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      1 3
      بیچاره روسیه پرستان
    • Jamil zayn IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
      0 0
      شما خوشحال میشی ایرانی ها روجایی راه ندهند حتی روسیه
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    47 7
    تیتر نفرت انگیز حزبی ضدملی مشرق
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      36 2
      تیتر جالب نبود و نوشته شما زننده‌تر از تیتر بود...
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    23 2
    ما اینجا افراد فراتر از قانون داریم ، شهرهای فراتر از قانون داریم . افراد خود جوش داریم . کاشفان توطئه داریم که معلوم نیست چگونه می توانیم کرونا را در این مملکت کنترل کنیم .
  • US ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    25 3
    خدا ریشه نفاق را بخوشکونه.
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    2 27
    جالبه یکی میگفت چرا ترکیه مرزشو مسدود کرد در حالیکه روسیه که متحدمونه مسدود میکنه چه توقعی از ترکیه داری که شب و روز بهش فحش میدی
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    41 1
    خیلی تیتر مزخرفی زده این سایت ایسنا
  • BE ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    26 0
    این بیماری بهانه‌ای است و همچنین راهی برای بررسی چگونگی کاهش جمعیت جهان با مقیاس بزرگتر و برسی واکنش مردم. همه یک شبیه سازی کوچک برای برنامه بزرگ است.
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    21 1
    همه چی رو قاطی هم نکنید قانون کشور روسیه است نه برای فقط ایران بلکه چند کشور درگیرکرونا
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    4 1
    چوترک وتازی و رومی و روسی بیاشوبند و حمله کنند به ایران آخرالزمان
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    3 0
    چنانچه ما هم حواسمان جمع تر میبود الان گرفتار این وضعیت نمیبودیم ، کره شمالی یکماه قرنطینه میکنه ،علیرغم حضور تیم های پزشکی در ورودی ها ، واقعیتش جائی سهل انگاری شده و عوارضش را میبینیم ، اینرا دیگر باید بپذیریم ، کاریش هم نمیتوان کرد . تمام کشور بسیج شده و و و . اگر کتمان کنیم نزد خدا مسئولیم .
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    3 1
    روس ها عقل ندارن
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    3 0
    بنظرم کارشان قانونی بود فرض کنید ایران کرونا نیومده بود ویک چینی میخواست به ایران بیاید آیا ما حساس نمی‌شدیم؟ فکر نکنم دلیل دیگه ای بجز بیماری دلیل دیگه ای داشته باشند... (قانون مداریشون قابل تحسینه.. مثل بعضی شرکت‌های هوایی ما نیستن که خودشون برن چین کرونا بیارن تو کشور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس