کد خبر 1047931
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام «اینستاخبری» نوشت: جشنواره فیلم برلین که یکی از سیاسی‌ترین جشنواره‌های دنیا محسوب می‌شود، جایزه خرس‌طلایی خود را به فیلم ایرانی «شیطان وجود ندارد» ساخته محمد رسول‌اف داد.

در حالی فیلم محمد رسول‌اف جایزه خرس‌طلایی گرفته که از سال 80 و آغاز فیلمسازی‌اش، هیچ‌ فیلم مورد توجهی را در ایران اکران نکرده.

یکی از نقاط مبهم فعالیت وی، تامین هزینه‌های فیلم‌هاست که هیچ بازگشت اقتصادی ندارد، در حالی که هزینه برای تولید یک فیلم بلند معمولی، میلیاردها تومان می‌شود.

سوال اصلی که باقی می‌ماند، آیا میان تامین هزینه‌های آثار محمد رسول‌اف با برادرش جلال که یکی از کلیدی‌ترین چهره‌های سیستم بانکی کشور است، ارتباطی وجود دارد؟

با توجه به حضور برخی اعضای خانواده رسول اف مانند محمد، احسان و حامد با جیپ پر در سینمای ایران، خوب است آنها درباره محل تزریق این پول‌ها شفاف‌سازی کنند..

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    21 0
    سینما و خودرو سازی داخل دست ایرانی ها نیست.
  • IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    7 10
    این رسول اف تا موقعی که تابعیت ایرانی دارد برای غربی ها ارزش دارد، تابعیت او را به دلیل خیانتی که به کشور کرده باطل کنید. برود از همانجاییکه سنگش را به سینه میزند و پول میگیرد زندگی کند.
  • کیانا IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    5 0
    اتفاقا یکی از روزنامه های اصلاح طلب هم همچین پیشنهادی بهش داشت که حالا که زندگی تو ایران اینقدر بد و سیاهه از اینجا برو هم خیال خودتو راحت کن هم خیال ما رو !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس