کد خبر 1047220
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
فتح الله زاده

سرپرست جدید باشگاه استقلال ممکن است به دلیل قانون بازنشستگی اجازه دریافت حکم مدیرعاملی را پیدا نکند.

به گزارش مشرق، علی فتح‌الله‌زاده در حالی پس از کش و قوس‌های فراوان به‌عنوان سرپرست باشگاه استقلال و جانشین اسماعیل خلیل‌زاده معرفی شد که احتمالا بازنشستگی او موجب شود تا نتواند حکم مدیرعاملی که مدت‌ها در انتظار آن بود را دریافت کند.

حکم برقراری بازنشستگی فتح‌الله‌زاده همانطور که در تصویر زیر آمده است، به تاریخ پنجم بهمن‌ماه ۹۲ برمی‌گردد و بیش از ۶ سال از صدور آن می‌گذرد که همین مسئله احتمالا موجب شود تا فتح‌الله‌زاده اجازه مدیرعاملی در باشگاه استقلال را پیدا نکند و طبق قانون منع به کارگیری بازنشستگان، حق حضور در راس باشگاه استقلال را پیدا نکند؛ مگر آنکه مجوزهای لازم را دریافت کرده باشد.

البته اطرافیان فتح‌الله‌زاده و خود او مدعی هستند که در حال دریافت مجوزهای نهایی برای بازگشت او به چرخه شاغلین و لغو حکم بازنشستگی هستند که البته اگر این اتفاق افتاده یا در حال رخ دادن است، چه بهتر که برای تنویر افکار عمومی رونمایی شود.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ درگیری لفظی فتح‌الله زاده و موسوی

علی فتح‌الله‌زاده شنبه شب در گفت‌وگویی تلویزیونی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا یکی از دلایل عدم صدور حکم مدیرعاملی‌اش در باشگاه استقلال به بحث بازنشستگی برمی‌گردد، گفت: شما تا سن ۶۵ سالگی می‌توانید به کار تخصصی خود ادامه دهید. کسانی هم که مدرک دکتری دارند، می‌توانند تا ۳۵ سالگی بیمه خود را رد کنند، اما من تا ۲۰ سالگی بیمه خود را رد کرده بودم. حالا من دوباره به چرخه بیمه برگشتم، بیمه‌ام را پرداخت کردم و به نوعی مجددا بیمه‌ام راه افتاده است.

او درمورد اینکه «قوانین جدید بازنشستگی این اجازه را به شما می‌دهد تا دوباره برگردید و در کل، دیوان محاسبات کشور مخالفتی با این موضوع ندارد»، ابراز کرد: من هنوز برای کارم جا داشتم. می‌گویند بازنشستگی با ۳۰ سال خدمت اتفاق می‌افتد ولی من ۲۰ سال بیمه‌ام را رد کرده بودم و می‌توانستم ۱۰ سال دیگر بیمه‌ام را رد کنم ولی خودم نخواستم.

سرپرست باشگاه استقلال اضافه کرد: من بیمه تامین اجتماعی و خصوصی بودم، نه بیمه دولتی. بنابر این چون ۱۰ سال دیگر می‌توانستم بیمه‌ام را پرداخت کنم، به عقب برگشتم و الان دوباره می‌توانم بیمه بدهم. الان شاغل هستم و مدارک بیمه‌ام را به سازمان بازرسی ارائه خواهم داد.

فتح‌الله‌زاده با تاکید بر اینکه یکی از دلایلی که تا به امروز حکم مدیرعاملی نخورده، همین موضوع است، عنوان کرد: هنوز مجوز دیوان محاسبات و سازمان بازرسی نیامده است چون من مجددا به چرخه بیمه بازگشتم. حدود یک ماه است دوباره بیمه‌ام را پرداخت می‌کنم، در صورتی که باید دو ماه از این مدت بگذرد تا من به‌عنوان شاغل به حساب بیایم. احتمالا طی هفته آینده دو ماه از پرداخت ما تمام می‌شود و شاغل محسوب خواهم شد.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که «اگر مشکلی در صدور این حکم پیش بیاید، باید از این باشگاه برود»، گفت: قبول می‌کنند چون من الان شاغل هستم. ۱۰۰ درصد قبول می‌کنند. بیمه تامین اجتماعی در حال حاضر از من پول می‌گیرد و شاغل هستم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    4 1
    فتل دور زدن رو خوب بلده.....
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    1 1
    دور زدن بلد نیست قانون درست نداریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس