محک «کرونا» برای سلبریتی‌ها / سکوت مشکوک سلبریتی‌ها در همراهی با مردم!

سلبریتی‌ها یا همان چهره‌های مشهور باز هم به‌خاطر نوع رفتارشان در جریان انتشار ویروس کرونا در ایران با انتقاداتی مواجه شدند.

به گزارش مشرق، بی‌تفاوتی یا واکنش توأم با تزریق ناامیدی به جامعه از سوی بعضی از سلبریتی‌ها و به‌ویژه بازیگران مشهور سینما، انتقاد کاربران فضای مجازی را برانگیخت. به‌ویژه اینکه یکی از بازیگران، از آب گل‌آلود ماهی گرفته و به تبلیغ یک دارو برای درمان کرونا پرداخته است! علیرضا وهاب‌زاده، خبرنگار حوزه سلامت و پزشکی نوشت: «سلبریتی دروغی در زمان گرفتاری مردم برای جیبشون کیسه می‌دوزه و داروی تقلبی تبلیغ می‌کنه. اما سلبریتی واقعی برای سلامتی هموطنانش جونش رو ‌می‌گیره کف دستش و از همه چیزهایی که داره می‌گذره...»

بیشتر بخوانید:

سکوت مشکوک سلبریتی‌ها در همراهی با مردم!


یکی از مواردی که در صفحات مجازی به آن پرداخته شده، مقایسه واکنش سینماگران مشهور در شرق آسیا با واکنش سینماگران ایرانی در برابر کروناست. بسیاری از کاربرها به خدمات و کمک‌های مادی و معنوی هنرمندان شرق آسیا به مردم و در مقابل، القای ناامیدی برخی از سلبریتی‌های ایرانی پرداخته‌اند: میثم محمدی، فعال رسانه‌ای در حوزه سینما هم نوشت: «کارگردان و بازیگر فیلم اسکاریِ انگل حدود ۸۲ هزار دلار برای مبارزه و مقابله با کرونا در کره‌جنوبی کمک کردن... میلیاردی‌ها و شوالیه‌ها و اسکاری‌های سینمای ایران کجا هستن؟»  انتقاد کاربران فضای مجازی از رفتار سلبریتی‌ها در مقابل کرونا

سلبریتی‌ها یا همان چهره‌های مشهور باز هم به‌خاطر نوع رفتارشان در جریان انتشار ویروس کرونا در ایران با انتقاداتی مواجه شدند.


بی‌تفاوتی یا واکنش توأم با تزریق ناامیدی به جامعه از سوی بعضی از سلبریتی‌ها و به‌ویژه بازیگران مشهور سینما، انتقاد کاربران فضای مجازی را برانگیخت. به‌ویژه اینکه یکی از بازیگران، از آب گل‌آلود ماهی گرفته و به تبلیغ یک دارو برای درمان کرونا پرداخته است! علیرضا وهاب‌زاده، خبرنگار حوزه سلامت و پزشکی نوشت: «سلبریتی دروغی در زمان گرفتاری مردم برای جیبشون کیسه می‌دوزه و داروی تقلبی تبلیغ می‌کنه. اما سلبریتی واقعی برای سلامتی هموطنانش جونش رو ‌می‌گیره کف دستش و از همه چیزهایی که داره می‌گذره...»


یکی از مواردی که در صفحات مجازی به آن پرداخته شده، مقایسه واکنش سینماگران مشهور در شرق آسیا با واکنش سینماگران ایرانی در برابر کروناست. بسیاری از کاربرها به خدمات و کمک‌های مادی و معنوی هنرمندان شرق آسیا به مردم و در مقابل، القای ناامیدی برخی از سلبریتی‌های ایرانی پرداخته‌اند: میثم محمدی، فعال رسانه‌ای در حوزه سینما هم نوشت: «کارگردان و بازیگر فیلم اسکاریِ انگل حدود ۸۲ هزار دلار برای مبارزه و مقابله با کرونا در کره‌جنوبی کمک کردن... میلیاردی‌ها و شوالیه‌ها و اسکاری‌های سینمای ایران کجا هستن؟» 

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    17 0
    لازم به کمک این انگلهای اجتماع نیست، لازم نیست مثل کارگردان کره ئی کمک مالی کنند به کشورشان، همین که دست و زبان کثیفشان را تو جیب مردم نکنند و هشتاد میلیون ایرانی را صدقه و بلاگردان بچه هایشان ندانند کفایت میکند. مگر از یک آشغال بیش از این باید انتظار داشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس