حرف های یواشکی - کراپ‌شده

حرف های یواشکی را بالاخره باید به کودکان‌مان بگوییم اما با روش صحیح و در زمان دقیق. کتاب حرف های یواشکی با همین رویکرد به رشته تحریر درآمده.

به گزارش مشرق، حرف های یواشکی را بالاخره باید به کودکان‌مان بگوییم اما با روش صحیح و در زمان دقیق. کتاب حرف های یواشکی با همین رویکرد به رشته تحریر درآمده تا والدین را برای تربیت جنسی درست و به موقع فرزندان‌شان تجهیز کند.



ما پدر و مادر ها گاهی فراموش‌کاریم! یادمان رفته وقتی کنجکاوی های زیادی داشتیم یا وقتی قدم به دنیای بلوغ گذاشتیم و دست و پای‌مان را گم کرده بودیم، دنبال محرم اسراری بودیم تا بتوانیم حرف های مگو را با او در میان بگذاریم. حالا که سالهاست دوران مهم و سخت بلوغ را پشت سر گذاشته‌ایم، به همین نیاز در فرزند نوجوان خود بی‌توجهیم.

انگار فقط این کنجکاوی‌ و پرسش برای ما آفریده شده بود و بس!

به محض دیدن رفتارهای شبه جنسی یا شنیدن سوالات جنسی توسط بچه ها، دست و پای خود را گم می‌کنیم.

از پیامدهای تربیت و آموزش جنسی می‌ترسیم و از این‌که پا پیش بگذاریم و در زمینه این نوع تربیت و آموزش پیش‌قدم شویم، واهمه داریم. پس بیشترمان عطای آن را به لقایش می‌بخشیم و خود را به دنده بی‌خیالی می‌زنیم.

این در حالی است که اسلام عزیز، از چهارده قرن پیش با آموزه‌های مترقی در این زمینه، راه را به بشر نشان داده است.

رضا مهکام و لیلا عبادی کتاب حرف‌های یواشکی را نوشته‌اند تا رفتارهای غلط والدین را با رویکرد دینی اصلاح کنند و انتشارات قبسات که همواره دغدغه‌های تربیتی داشته این کتاب خوب را چاپ کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    6 1
    راهی وجود ندارد. تا وقتی بچه از طریق فیلم ها و سایتهای مستهجن اینستاگرام و تلگرام و ماهواره و... چشم و گوششان باز می شود تربیت معنی ندارد. این ابزارها و تکنولوژیها نشانه پیشرفت بشر نیست. بلکه طراحی شیاطین است برای نابودی انسانها
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    12 1
    بگین جیززززز کرونا.
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    2 1
    ماهواره باشه فضای مجازی باشه اینستا باشه بعد به بچه بگی به اینا نگاه کن گناهه تو کتش میره ؟؟ وقتی والدین نمی تونن جلوی .... خودشونو بگیرن و ماهواره می خرن و ... از کودکان نباید هیچ انتظاری داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس