کتاب های انتشارات تداعی

انتشارات تداعی با سه عنوان کتاب از محسن حمید، جولین بارنز و ویرجینیا وولف به بازار کتاب آمد.

به گزارش مشرق،‌ انتشارات تداعی با انتشار سه عنوان کتاب به جرگه ناشران فعال بازار کتاب پیوست. «توی کثیف درون من» اثر محسن حمید با ترجمه احمد آل احمد، «کتاب مرگ» اثر جولین بارنز با ترجمه مینا وکیلی‌نژاد و «کتاب آزادی» اثر ویرجینیا وولف با ترجمه سیمین ورسه، سه اثر تازه انتشارات تداعی است که در روزهای پایانی سال روانه بازار نشر شده است.

«توی کثیف من» داستانی است بلند از محسن حمید نویسنده‌ پاکستانی‌الاصل و جزو نامزدهای دریافت جایزه بوکر که در ایران با رمان‌های خروجی غربی و بنیادگرای ناراضی شناخته شده است. این رمان که در سال ۲۰۱۴ تألیف شده است، از آن به عنوان نسخه جهانی‌شده رمان مشهور گتسبی‌بزرگ یاد می‌شود. منتقد نیویورک تایمز این رمان را به عنوان اثری از محسن حمید را به عنوان یکی از خلاق‌ترین نویسندگان جهان معرفی کرده و ستوده است.

داستان «توی کثیف درون من» از زبان کودکی در محلات فقیر شهری در پاکستان شروع می‌شود که در مسیر موازی کسب شهرت و ثروت و نیز عشق به پیش می‌رود و اوست که در نهایت بازنده هر دو می‌شود.

این کتاب در ۲۱۲ صفحه با قیمت ۳۹ هزار تومان منتشر شده است.

دو کتاب «کتاب آزادی» و «کتاب مرگ» نیز از مجموعه vintage minis انتشارات پنگوئن انتخاب شده است. متن «کتاب مرگ» برگرفته از آثار مهم و برجسته بارنز و با موضوع مرگ است که خواننده در این مجموعه به درک دقیق‌تر و سر راست‌تری از مفاهیم او در این زمینه دست می یابد.

این اثر خلاصه‌ای است از کتاب «چیزی برای ترسیدن وجود ندارد»که نویسنده در آن به بررسی دقیق نتیجه باورنکردنی و اجتناب‌ناپذیر زندگی می‌پردازد و همچنین بخش دیگری از این کتاب مروری است بر خاطرات خانواده بارنز که مطالب آن از اثری با عنوان «سطوح زندگی» که توصیف بسیار تأثیرگذاری است از ماجرای از دست دادن همسرش انتخاب شده است.

این کتاب در ۱۱۷ صفحه با قیمت ۲۸ هزار تومان منتشر شده است.

متن «کتاب آزادی» از آثار مهم و برجسته وولف و با موضوع آزادی به ویژه آزادی زنان است که خواننده در این مجموعه به درک دقیق‌تر و سر راست‌تری از مفاهیم او در این زمینه دست می‌یابد.

این اثر رهیافتی برای پاسخ به این سؤال است که چرا باید نیمی از عمر را آزاد زندگی کنیم و نیمی دیگر را با خموشی از کنار زمین تماشا کنیم. در این مجموعه متقن و آینده‌نگر، ویرجینیا وولف با کمک قدرت رهایی بخش ذهن، ما را در سفری متحول کننده هدایت می‌کند. از پرده برداشتن از این که چرا زنان از نوشتن منع می‌شدند و تحت چه شرایطی آزاد می‌شدند گرفته تا تسلی خاطر حاصل از گشت و گذار در خیابان‌های در لندن در این کتاب گنجانده شده است. این مقاله‌ها و داستان‌ها وولف را در پرشورترین لحظات حیاتش نشان می‌دهند و جستجوی آزادی را به شکل یکی از شاعرانه‌ترین ماجراهای زندگی تفسیر می‌کنند.

این کتاب در ۱۳۱ صفحه با قیمت ۳۰ هزار تومان منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس