کد خبر 1046672
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
لیگ قهرمانان آسیا

در هفته سوم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تنها چهار دیدار در سراسر قاره برگزار خواهد شد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا در بی سابقه‌ترین روزهای خود قرار بگیرد.

به گزارش مشرق، هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره قرار بود روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته برگزار شود اما با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، از هشت مسابقه، ۶ دیدار لغو شده است.

علاوه بر نمایندگان ایران، دیدارهای نمایندگان عربستان هم در این هفته لغو شده و کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز زمان دقیقی را برای برگزاری آن اعلام نکرده است.

دیدارهای لغو شده هفته سوم در منطقه غرب آسیا به این شرح است:

* الاهلی عربستان - الشرطه عراق
* الهلال عربستان - پاختاکور ازبکستان
* التعاون عربستان - پرسپولیس ایران
* النصر عربستان - سپاهان ایران
* الوحده امارات - استقلال ایران
* شباب الاهلی امارات - شهرخودرو ایران

بیشتر بخوانید:

تعویق ۲ بازی دیگر در لیگ قهرمانان آسیا

این هفته در غرب آسیا فقط بازی العین و الشارجه امارات به ترتیب با السد و الدحیل قطر برگزار می شود.

در شرق آسیا و از ابتدای لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ تیم های چینی به خاطر ویروس کرونا (به جز تیم بیجینگ گوان در هفته دوم ) در رقابت ها شرکت نداشتند و این روند فعلا هم ادامه دارد.

همچنین با نظر کنفدراسیون آسیا در شرق این قاره، بازی اف.سی سئول کره جنوبی با چیانگرای تایلند لغو شده است. بازی اولسان هیوندای کره جنوبی با پرث گلوری استرالیا هم با موافقت دو تیم به ۷ آوریل تغییر زمان داد.

به این ترتیب در منطقه شرق هم تنها دو دیدار برگزار می شود. جوهر دارالتعظیم مالزی با سوون سامسونگ کره جنوبی در گروه G  و سیدنی اف.سی استرالیا با چونبوک موتورز کره از گروه H به مصاف هم می روند.

این شرایط تا امروز جمعه بر قاره آسیا حاکم است و ممکن است در روزهای آینده باز هم اتفاقاتی رخ بدهد که شاید برگزاری این چهار مسابقه را هم دچار اختلال کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس