کد خبر 1046662
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
نیمار

یک نشریه اسپانیایی مدعی شده است که ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن بار دیگر از مدیران این باشگاه درخواست کرده که حق و حقوش را بپردازند.

به گزارش مشرق، به نظر می‌رسد که داستان نیمار و بارسلونا داستانی بی‌پایان خواهد بود، داستانی که دو شخصیت اصلی آن نشان می‌دهند مرز میان عشق و نفرت تنها چند میلیون یورو است.

طبق گزارش نشریه موندودپورتیوو سناریویی جدید برای نمایش آبکی عشق و نفرت نیمار و بارسلونا ساخته شده است که کمتر کسی انتظارش را داشت.

در حالی که هنوز چند ماه از به آب‌و آتش زدن نیمار برای گرفتن رضایت مدیران PSG برای برگشتن به بارسلونا نمی‌گذرد و در این مدت هم به انواع و اقسام روش‌ها تمایل خود را برای بازگشت به کاتالونیا نشان می‌داد، او اکنون و برای سومین بار در موضع یک شاکی مقابل آن ایستاده است.

بیشتر بخوانید:

اخراج نیمار در شب برد پرگل PSG +عکس

طبق ادعای موندودپورتیوو شماره 10 پاری‌سن‌ژرمن مدعی شده است که باشگاه تحت مدیریت خوسپ ماریا بارتومئو به او 6.5 میلیون یورو بدهکار است که این مبلغ مربوط ضررهای مالی است که به دلیل عقد قراردادهای صوری میان او و بارسلونا به وجود می‌آید و باشگاه بارسلونا هم به خاطر عقد آنها متهم شناخته شده است. به این ترتیب مجموع رقمی که نیمار از باشگاه بارسلونا طلب دارد به 38.6 میلیون یورو می‌رسد.

موندودپورتیوو در همین حال به نقل از منابع نزدیک به مدیریت باشگاه بارسلونا اعلام کرده که این باشگاه هیچ برنامه‌ای برای پرداخت چنین مبلغی به نیمار ندارد و هیچ اقدامی هم برای مقابله با ادعای او انجام نخواهد داد. حالا باید دید که آیا با وجود این کشمکش‌‌ها در پایان فصل باز هم طرفین برای دوباره ملحق شدن به یکدیگر ابراز تمایل خواهند کرد یا نه.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس