کد خبر 1046634
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
استقلال

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مقصر باخت استقلال مقابل گل گهر شخص موسوی است که هم شب قبل و هم چند ساعت قبل از بازی با مصاحبه هایش تیم را به حاشیه برد.

به گزارش مشرق، مهدی فنونی زاده با اشاره به شکست آبی پوشان در مقابل گل گهر و تغییرات مدیریتی در استقلال اظهار داشت: شاید لیگ برتر را از دست داده باشیم ولی با همدلی می توانیم قهرمانی جام حذفی را به دست بیاوریم و البته این تیم نشان داد می تواند این فصل ستاره سوم را در آسیا بگیرد فقط باید از این به بعد همه پشت باشگاه و کادر فنی و بازیکنان باشیم.

بیشتر بخوانید:

گل‌گهر اتوبوسی دفاع کرد

وی ضمن انتقاد از رفتار برخی مدیران این باشگاه که شب قبل از بازی با گل گهر برای تیم حاشیه درست کردند اظهار داشت: آقای موسوی مبلغی پول به استقلال قرض داده بود ولی جوری وانمود می کرد که انگار همه دارایی اش را خرج باشگاه می کند. متاسفانه او  آنقدر سر هوادار و کادر فنی و بازیکنان منت می گذاشت که همه دعا می کردند زودتر از استقلال برود که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: این شخص تا پریشب می گفت وزیر بیشترین کمک را به استقلال کرده ولی حالا که دیده در باشگاه جایی ندارد می گوید وزیر پرسپولیسی است، ما بالاخره نفهمیدیم وزیر خوب است یا نه؟ این تغییر مواضع نشان می دهد موسوی تعادل ندارد و نمی شود روی حرف هایش حساب کرد. من فقط می گویم این افرادی که در رفتارشان ثبات ندارند همان بهتر که در ورزش حضور نداشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
    1 0
    متاسفانه نتایج فوتبال خارج از زمین تعیین می شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس