کد خبر 1046603
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
استقلال

بازیکن دهه هفتاد استقلال عملکرد این تیم را مقابل گل گهر سیرجان خوب ارزیابی کرد و گفت که این تیم از تمرین نکردن در هفته گذشته لطمه خورده است.

به گزارش مشرق، بهروز پرورش‌خواه درباره شکست استقلال مقابل تیم گل‌گهر سیرجان گفت: بازیکنان استقلال بازی بدی از خود نشان ندادند و از نظر بنده بهتر از رقیب عمل کردند اما روی یک اشتباه در جایگیری دروازه آن‌ها باز شد. بعد از به ثمر رسیدن گل نیز بازیکنان گل‌گهر روی به بازی تدافعی آوردند و به سبک اتوبوسی دفاع کردند. استقلال بازی را در دست داشت اما در ۲۰ دقیقه پایانی احساسی بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که علت شکست استقلال را چه می‌داند، گفت: بازیکنان استقلال نیاز به همدلی بیشتری دارند. از جهتی دیگر، این بلاتکلیفی‌ای که به دلیل ویروس کرونا به وجود آمده است، ذهن بازیکنان را درگیر حاشیه می‌کند. چرا که هنوز مشخص نیست بازی‌ها تعطیل خواهد شد و یا با همین روند ادامه خواهد داشت.از طرفی تمرین نکردن استقلالی‌ها در هفته گذشته هم قطعا روی عملکرد آن‌ها اثر گذاشته بود.

بیشتر بخوانید:

فتح‌الله‌زاده: حرف‌های موسوی سخیف است

پرورش‌خواه درباره ویروس کرونا و تاثیر آن بر فوتبال ایران نیز گفت: با موضوعاتی که به گوش می‌رسد، بهترین تصمیم لغو بازی‌های لیگ است. اما با حرف ما چیزی تغییر نمی‌کند و فدراسیون به کار خود ادامه می‌دهد.

او در پاسخ به این سوال که برگزاری بازی‌ها لیگ بدون تماشاگران را چگونه می‌دانید، گفت: تماشاگران روح و نفس فوتبال هستند و برگزاری بازی بدون تماشاگر هیچ لطفی ندارد. آن‌ها عشق و لذت فوتبال را افزایش می‌دهند. نبود تماشاگران شور و شوق بازیکنان را کم می‌کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
    0 0
    اینام از شما یاد گرفتن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس